• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Firar av fredagen efter att ha skrivit på för nytt jobb!:happyhappy:
633808D0-F25D-47E2-B737-21DC04406BA5.jpeg
Stort grattis! 🍾🥂

Högst tveksamt om detta kommer att gå. Sista nödlösningen är att låna ut hela klocklådan till @virrooo men det varken vill eller vågar jag. Vad gör ni andra för att lyckas motstå frestelsen när ni känner er som svagast? Står i detta nu med en vintagenäve och osunda tankar i skallen.
665184C5-B103-4309-8103-98D19E9D9643.jpeg
Tror du har valt fel klocka om du känner att det börjar bli jobbig efter fem dagar 😀

Firar av fredagen efter att ha skrivit på för nytt jobb!:happyhappy:
633808D0-F25D-47E2-B737-21DC04406BA5.jpeg
Grattis! Nytt jobb är alltid spännande. :D
Högst tveksamt om detta kommer att gå. Sista nödlösningen är att låna ut hela klocklådan till @virrooo men det varken vill eller vågar jag. Vad gör ni andra för att lyckas motstå frestelsen när ni känner er som svagast? Står i detta nu med en vintagenäve och osunda tankar i skallen.
665184C5-B103-4309-8103-98D19E9D9643.jpeg
Göm bort allt! Jag stoppade ner dom i den djupaste hålan i lägenheten. Var dock själv nära att åka dit igår när jag tog fram nyköpet och bara "ville kika lite"... "Om man bara provar snabbt, så ser ingen". Sen hörde jag någon knacka på rutan, jag vände mig om och de var ingen där.. Batman har ögon över allt!

Redo för en redig lavett!
0568BB6D-B577-4213-8025-20B7194FF85D.jpeg

Hade fixat fler dagar om min owgm klocka inte fått skiten på glaset. En månad, nja knappast ändå 🙈

Men jag är mest nöjd över att ha fått in en hyfsad slant till Min stora dag via klockförsäljning av min Tisell och bidrag till @KlockTotte som får äran köra 25 dagar till. Men vem räknar 😘
Både ❤️ & 😂 på den 😊 Fint av dig och jag ska ha jättteee kuyyyl i 25 dagar till 😅

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp