S
Staafen
Guest
Stort grattis!Firar av fredagen efter att ha skrivit på för nytt jobb!![]()
![]()
![Bottle with popping cork :champagne: 🍾](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f37e.png)
![Clinking glasses :champagne_glass: 🥂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f942.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!Firar av fredagen efter att ha skrivit på för nytt jobb!![]()
![]()
Ska ärligt erkänna att jag först tänkte att jag kan köra några dagar, ’råka’ prova en klocka och åka ut med en feting från Batman. Men nu har ju vinnarskallen i mig gjort sig påmind så jag kör på!![]()
Tror du har valt fel klocka om du känner att det börjar bli jobbig efter fem dagarHögst tveksamt om detta kommer att gå. Sista nödlösningen är att låna ut hela klocklådan till @virrooo men det varken vill eller vågar jag. Vad gör ni andra för att lyckas motstå frestelsen när ni känner er som svagast? Står i detta nu med en vintagenäve och osunda tankar i skallen.
![]()
Byter man vanligtvis klocka tre gånger per dag så är ju 5 dagar en evighet!Du har valt fel klocka om du känner att det börjar bli jobbig efter fem dagar![]()
Grattis! Nytt jobb är alltid spännande.Firar av fredagen efter att ha skrivit på för nytt jobb!![]()
![]()
Göm bort allt! Jag stoppade ner dom i den djupaste hålan i lägenheten. Var dock själv nära att åka dit igår när jag tog fram nyköpet och bara "ville kika lite"... "Om man bara provar snabbt, så ser ingen". Sen hörde jag någon knacka på rutan, jag vände mig om och de var ingen där.. Batman har ögon över allt!Högst tveksamt om detta kommer att gå. Sista nödlösningen är att låna ut hela klocklådan till @virrooo men det varken vill eller vågar jag. Vad gör ni andra för att lyckas motstå frestelsen när ni känner er som svagast? Står i detta nu med en vintagenäve och osunda tankar i skallen.
![]()
det har gått 5 dagar, men vi kör!Då kör vi klockan as is, inga byte av band eller annat som många håller på med.
BAT365?Finns det någonstans man kan gissa/betta på vinnaren i owgmars?
Grattis och lycka till och kommer en flaska att räcka för att fira !//Firar av fredagen efter att ha skrivit på för nytt jobb!![]()
![]()
Några veckor? Vi sa väl att skylten ska vara kvar tills nästa owg?HAHAHA Owgfail jaså nu är man bespottad några veckor mao![]()
![]()
![]()
Några veckor? Vi sa väl att skylten ska vara kvar tills nästa owg?![]()
Det smartaste vore nog att kombinera #owgmarch med en vit månad. Blir intressant att se hur många som ryker under kvällens dimmor
![]()
![]()
@Staafen dags igen! Fy fasen!Redo för en redig lavett!![]()
Hade fixat fler dagar om min owgm klocka inte fått skiten på glaset. En månad, nja knappast ändå
Men jag är mest nöjd över att ha fått in en hyfsad slant till Min stora dag via klockförsäljning av min Tisell och bidrag till @KlockTotte som får äran köra 25 dagar till. Men vem räknar![]()
Ha hahaha hahaha!! Lätt den bästa hittillsHär kommer den riktiga!❤
![]()
Tråkig är helt fel ord, inget fel på öl (det är gott) men snarare konstigt när det socialt accepterade är välja att dricka och inteJag är en sån tråkig person bara dricker när jag är ute på krogen, dvs så har jag varit torrlagd sedan i höstas![]()
SantByter man vanligtvis klocka tre gånger per dag så är ju 5 dagar en evighet!
BådeRedo för en redig lavett!![]()
Hade fixat fler dagar om min owgm klocka inte fått skiten på glaset. En månad, nja knappast ändå
Men jag är mest nöjd över att ha fått in en hyfsad slant till Min stora dag via klockförsäljning av min Tisell och bidrag till @KlockTotte som får äran köra 25 dagar till. Men vem räknar![]()
Ska inte OWG klockan vara på armen?Kampen fortsätter!
![]()
Redo för en redig lavett!![]()
Bra klockbränna efter den där! Tycker du ska vara med i den tävlingen med den klockan! Dvs den blir kvar under hela sommaren ocksåEn arbetsvecka har passerat och det var ju enkelt... bara 3 kvar. Som belöning får swatchen sola sig lite![]()
![]()
Tråkig är helt fel ord, inget fel på öl (det är gott) men snarare konstigt när det socialt accepterade är välja att dricka och inte![]()
Grattis och lycka till på det nya jobbet.Firar av fredagen efter att ha skrivit på för nytt jobb!![]()
![]()