DAMN den var magstarkHahaha!
Lycka till alla andra, det är ett hårt slit att vara Owg, I’m to old for that sh...t
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DAMN den var magstarkHahaha!
Lycka till alla andra, det är ett hårt slit att vara Owg, I’m to old for that sh...t
Är det något skumt med den här bilden. Eller ska jag sluta dricka öl
Took it like a boss!Hahaha!
Haha, dagens bästa skratt!Tuktuk har gett ok till denna ganska hårda lavett. ❤
Nej, bara du inte byter klocka. Ge den en örfil!Har varit otroligt stressad pga plugg idag, så inte använt klocka på hela dagen och nu när jag skulle sätta på mig klockan så hade den stannat.
Jag har väl inte åkt ut?
Njaa men du måste ta hand om den annars måste den få ett nytt hem kanske hos mig i AprilHar varit otroligt stressad pga plugg idag, så inte använt klocka på hela dagen och nu när jag skulle sätta på mig klockan så hade den stannat.
Jag har väl inte åkt ut?
Pannan kommer att gå till midsommarStalltips: Jag tror att @Margarinkungen kommer att sumpa det! Lär ju bli en sån fet jäkla bat-slap att det kommer skallra i fönsterrutorna från Ystad till Haparanda! Runt den 10:e kommer det att ske. Kom ihåg vart ni läste det först!
Ska ge klockan en örfil, ingen fara.Nej, bara du inte byter klocka. Ge den en örfil!
Hahaha, den är en keeper, men du borde verkligen gå för en 90-tals chronomat!Njaa men du måste ta hand om den annars måste den få ett nytt hem kanske hos mig i April
Jag såg det först nu,och inte en droppe har jag druckitÄr det något skumt med den här bilden. Eller ska jag sluta dricka öl
Ja jag är på väg måste bara hitta något vettigt som ser ok ut och gärna någon vettig tavla.Ska ge klockan en örfil, ingen fara.
Hahaha, den är en keeper, men du borde verkligen gå för en 90-tals chronomat!
Är det något skumt med den här bilden. Eller ska jag sluta dricka öl
Rekommenderar dig starkt att ha tålamod när det gäller 90-tals Chronomater, men det verkar du ha.Ja jag är på väg måste bara hitta något vettigt som ser ok ut och gärna någon vettig tavla.
Du kan ju pinga mig om du råkar se något vettigtRekommenderar dig starkt att ha tålamod när det gäller 90-tals Chronomater, men det verkar du ha.
Men då hamnar ju denna hos mig om du skulle byta klocka eller hur?Dag 5. Gått bra än så länge, men har fått hem tre klockor denna vecka som jag är väldigt sugen på att prova. Får se hur länge man kan hålla sig!
Självklart!Du kan ju pinga mig om du råkar se något vettigt
Den modellen har jag aldrig sett, historiens vingslag!Skulle kanske ha valt denna istället, då hade vi haft både föregångaren och efterträdaren!
Sjukt tempo, imponerande. Om du inte åkte moped iofs Bodde på Porsön under studietiden och sprang runt viken där några gånger.OWG gör sig påmind på ökat slitage. Har dock aldrig rör på mig så mycket som under dessa 5 dagar
I pannrummet haha
Ingen is, ingen grogg, inget byte av strap...
Fick bli en liten garre och stout i pannrummet istället.
Trevlig helg klocknördar!
Bäst hittills!Här kommer den riktiga! ❤