Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så du gick alltså in i utmaningen oengagerad men du gjorde även det halvhjärtat.Ska ärligt erkänna att jag först tänkte att jag kan köra några dagar, ’råka’ prova en klocka och åka ut med en feting från Batman. Men nu har ju vinnarskallen i mig gjort sig påmind så jag kör på!![]()
14 deltagare har Batman slaktat efter 5 dagar. Hur ska detta sluta?
Så du gick alltså in i utmaningen oengagerad men du gjorde även det halvhjärtat.![]()
Jag joinar dig med en Wisby.![]()
![]()
![]()
Ingen is, ingen grogg, inget byte av strap...
Fick bli en liten garre och stout i pannrummet istället.
Trevlig helg klocknördar!![]()
Haha nä inte riktigt. Den är sjukt trevlig dock och kan verkligen se den som ett sjukt bra tips för folk som bara faktiskt vill ha en klocka och dessutom en billig sådan.Låter som att Albino-Q är din exitwatch?![]()
Ha ha, jobbigt att misslyckas med att faila!Precis så! De tvingade mig!![]()
Jag joinar dig med en Wisby.![]()
Haha nja någon måtta får det varaBra klockbränna efter den där! Tycker du ska vara med i den tävlingen med den klockan! Dvs den blir kvar under hela sommaren också![]()
Ser ruggit krispig ut!Fick feeling o glömde pizzan i ugnen![]()
![]()
#red-banners-unite-Det känns inte lika jobbigt längre med röd banner nu när mina bröder @Chuck , @loevhagen , @The_Escapement🦜 , @TobiasD och alla andra har kommit över till den andra sidan. Cheers och trevlig helg
![]()