VA ? ??Här har vi firat Fredag och att det blir bilbyte inom några veckor.
![]()
Fick man byta bil under OWGMARCH ? Det stod det väl inget om.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VA ? ??Här har vi firat Fredag och att det blir bilbyte inom några veckor.
![]()
Bilar, båtar, fruar. Bara inte klocka!VA ? ??
Fick man byta bil under OWGMARCH ? Det stod det väl inget om.......![]()
Å det får jag reda på nu......Bilar, båtar, fruar. Bara inte klocka!![]()
Tanken var april ut men det får @hook avgöra!![]()
Man får behålla t.om Maj om man skänker en slant till insamlingen.
Bara håll ut kan inte bli ensam med min SBGN 003Bra kämpat idag allihop! Jag hade en dipp igår, börjar komma upp på normalen igen. Bara att göra detta fem gånger till då innan målgång.
Nu blir det super cheez doodles. Sov gott!
![]()
Ps : hur var det nu ? En månad ,en klocka ,ett band ,en tråd och bonus om man byter handled! //Idag kom lite fler band men vet inte ens om jag orkar byta haha!![]()
Blev väll bakad.Fick feeling o glömde pizzan i ugnen![]()
![]()
Ge den till mig i stället, så blir du OWG för alltid?Högst tveksamt om detta kommer att gå. Sista nödlösningen är att låna ut hela klocklådan till @virrooo men det varken vill eller vågar jag. Vad gör ni andra för att lyckas motstå frestelsen när ni känner er som svagast? Står i detta nu med en vintagenäve och osunda tankar i skallen.
![]()
Ge den till mig i stället, så blir du OWG för alltid?
Stolt upphovsman till #owgmarchÄven lottdragningen är upplagd på owgmarch.com
Owgmarch startade för tre år sen. Här på KS. Det var bra fart redan då men inte lika bra ordning.
Allt har växt fram i trådarna. Batman, regler, avgifter mm. Allt är genom deltagarnas initiativ. Tillochmed hashtaggen #owgmarch kom från en deltagare.
Stämmer, se nedan för originalposten.Stolt upphovsman till #owgmarch
(hashtagen alltså)
Har ni nån hashtag på insta? #owgmarch typ?
Läser man den som bat-slap eller bats-lap?
watchbuddies?Idag kom lite fler band men vet inte ens om jag orkar byta haha!![]()
Faktiskt inte denna gång. CNS!watchbuddies?
Man får behålla t.om Maj om man skänker en slant till insamlingen igen.
Tack för grym throwback! Saknar DDnStämmer, se nedan för originalposten.
Tuktuk har gett ok till denna ganska hårda lavett.Ping @Staafen - I’m out.
Får skylla på Corona tristess och tradigt pensionärsliv. Behöver ha nåt att göra och gilla med klockorna är alltid något.
Hahaha!Tuktuk har gett ok till denna ganska hårda lavett.❤
![]()
Bästa!Tuktuk har gett ok till denna ganska hårda lavett.❤
![]()
Skulle kanske ha valt denna istället, då hade vi haft både föregångaren och efterträdaren!Blev lite rastlös och kollade lite i bandlådan. Vips så blev det en Rallyryss!![]()
![]()
![]()
Kul det här! Trevlig helg alla!