Fan kan inte stå emot längre, okej I’m outHmmmmmmmmmmm!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan kan inte stå emot längre, okej I’m outHmmmmmmmmmmm!?
Yaay! Batslap, Batslap, Batslap Na na nananana @StaafenFan kan inte stå emot längre, okej I’m out
Jag tycker att vi drar ut lite på denna så att han får lida lite extra! Batman gillar inte fuskare!GE PÅ DEN JÄVELN!! NO MERCY
Jag måste ge dig att det där var nog fasen en av dom bästa/sämsta bortförklaringarna hittillsAsså det där, bara lite av min tröja som syns.
@Berns återkommer med mer info om en stund.Vad är det som gäller för lotteriet? Är det bara vi som är kvar som kan vara med? Var det 50:- per lott? När är deadline för vecka 1?
Det var klent!Fan kan inte stå emot längre, okej I’m out
Vart under stor psykiskt påfrestning under senaste tiden, kan säkert bero på en viss tävling som jag ABSOLUT var tvungen att vara med i.Det var klent!
Ska du inte köra lite Marlon Brando?Lite tvätt av vridring och bandbyte så är man redo för lördag kväll!
Dragning på fredagar så vecka 1 kört.Vad är det som gäller för lotteriet? Är det bara vi som är kvar som kan vara med? Var det 50:- per lott? När är deadline för vecka 1?
Läderlappen ringde en vän denna gång! Killen som inte klippt naglarna. ❤#6 inga problem än så länge, tror jag kommer att hålla hela månaden ut i år
Which means?Ska du inte köra lite Marlon Brando?
Hoppa bezel och insert.Which means?
Asså det där, bara lite av min tröja som syns.
Lite tvätt av vridring och bandbyte så är man redo för lördag kväll!
Med Nato blir det klockrent!!!Ska du inte köra lite Marlon Brando?
Kom precis på det...Hoppa bezel och insert.
Jag tycker att vi drar ut lite på denna så att han får lida lite extra! Batman gillar inte fuskare!
Hahaha BRUTALLäderlappen ringde en vän denna gång! Killen som inte klippt naglarna. ❤
Självklart är det riggat, det är ju Illuminati som ligger bakomDragning på fredagar så vecka 1 kört.
Jag hävdar i alla fall att det var riggat. Häng på min konspirationsgrupp (bara jag än så länge) så ska vi också få vinna något
Bild från arkivetWhich means?
Ha! Där satt denLäderlappen ringde en vän denna gång! Killen som inte klippt naglarna. ❤