Jag ska bjuda @Staafen på middagDag 6: undrar om man ska öppna denna flaska om man klarar hålla ut hela Mars? Vad kommer ni fira med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska bjuda @Staafen på middagDag 6: undrar om man ska öppna denna flaska om man klarar hålla ut hela Mars? Vad kommer ni fira med?
Plus en förstående fruÄrligt talat så hinner jag inte egentligen men det är begränsat till mars och detta är grymt roligt haha! Dottern vet vad jag håller på med och grabben är bara 1,5 och märker inget. På vardagarna är det lite tuffare dock!
Riktigt fin Nivada! Jag har en liknande, har din också röd crosshair på tavlan?Tristessen ligger som en våt filt över mig nu. Försöker lindra känslorna genom att jämföra domeglasen på min Swiza väckarklocka (för att inte kunna slinka på handleden) och min OWG-klocka. Avgjort högst på Swiza men mysig höjd även på Nivada.
Vi kan bjuda varandra isf!Jag ska bjuda @Staafen på middag
Det kanske är Batman som är stand in för @Staafen under Mars, så att säga.....Han hotar med Batman och Bat-Slap ifall hon gnäller under mars
Shit du är verkligen hoarder by definitionBra med en egen bildemontering
Edit: Den stukade röda kördes hem 5 mil från att ha legat på taket en stund. Gissa om folk glodde när man kom körandes längs E22an med den
Nej hon är inte förstående!Plus en förstående fru
Saknar min länk efter jag lyssnat på podden btw
Ahh... Du tänker så!Det kanske är Batman som är stand in för @Staafen under Mars, så att säga.....
Fyfan, mars är en månad då man ska plåga sig själv.
Minus minus blir plusFyfan, mars är en månad då man ska plåga sig själv.
Jägern är så mycket minus så det blir aldrig plus. Gömmer den längst bak i skåpet igen och håller mig till min ginhyllaMinus minus blir plus
Jag sa inte försena inköpet...Då hade någon annan säkerligen blivit en lycklig ägare av den .
Gin är underbart!Jägern är så mycket minus så det blir aldrig plus. Gömmer den längst bak i skåpet igen och håller mig till min ginhylla
Livets dryckGin är underbart!
Jäger äger som man brukar säga. (Inget slår dock gin förstås)Fyfan, mars är en månad då man ska plåga sig själv.
Vad har ni kvar nu boys and girls? 511 dagar med samma klocka? ..gör som oss, lämna den där psykiska terrorn och kom över till vårt gäng! Skön avslappnad stämning.. njut av Hela ert klockförråd när ni vill.
Varmt välkomna!
Fyfan, mars är en månad då man ska plåga sig själv.
2007 är nog året som jag senast drack Jäger också. Aldrig mer.2007 åkte jag och kompisarna iväg på studentresa till Ayia Napa, sen dess har jag vägrat dricka Jäger
Den där var hysteriskt kul! Jag sitter och skrattar högt för mig själv hemma.
...men har du dratt til Ayia Napa etter 2007?2007 åkte jag och kompisarna iväg på studentresa till Ayia Napa, sen dess har jag vägrat dricka Jäger
Prova Jäger+Red Bull2007 åkte jag och kompisarna iväg på studentresa till Ayia Napa, sen dess har jag vägrat dricka Jäger
...men har du dratt til Ayia Napa etter 2007?
This. Men kanske i april så man inte råkar byta klocka på fyllanProva Jäger+Red Bull
Att du står ut!Rapporterar in!
Vi slog nytt rekord igår, klockan hoppade 8 dagar på en kväll