Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undisar a la @Staafen finns att shoppa på Tratten nu för wannabes
Batman Bomullsboxer Stl : L (451808874) ᐈ Köp på Tradera
Är det verkligen okej att välja ett OWG-material som man är totalt nerkärad i...
En vecka avklarad. Inga konstigheter.
Det kallas intelligens.Är det verkligen okej att välja ett OWG-material som man är totalt nerkärad i...
Lite fusk på nåt sätt ju...
För en sån där är det faktiskt nästan okej att faila OWGM. Den ser grym ut#OWGFAIL- klockan sitter fortfarande på
#varför göra det enkelt för sig när man kan göra det svårtDet kallas intelligens.
Lottlistan är uppdaterad. Det finns några turnummer kvar!!Dags för veckans lottförsäljning
Kom och köp
https://www.owgmarch.com/2021/03/06/swedish-raffle-week-2/
Massa fina priser den här veckan också.
Sluta då han gömmer sig ju!Haha vad har du under klockan Oskar?
Den som låg på köp och sälj?Fick äntligen napp på en Grand Seiko som jag suktat ett tag efter! Kommer bli tufft att hålla sig i över 2 veckor utan att testa Får be till klock-gudarna att den är skitful eller att jag på något sätt kan hålla mig
Sluta då han gömmer sig ju!
Nä utan det blev en annan av modellen SBGN001 som jag fick tag påDen som låg på köp och sälj?
Snygg som f-n. Speciellt på gummi skulle jag säga
Välkommen i gänget dåNä utan det blev en annan av modellen SBGN001 som jag fick tag på
Tack, ska bli skoj med första Grand Seiko! Och så slipper jag tjata på att du ska sälja dinVälkommen i gänget då
Köpte en till lott precis, gäller att sprida ut möjligheternaLottlistan är uppdaterad. Det finns några turnummer kvar!!
Det luktar #OWGFAIL långa vägarFick äntligen napp på en Grand Seiko som jag suktat ett tag efter! Kommer bli tufft att hålla sig i över 2 veckor utan att testa Får be till klock-gudarna att den är skitful eller att jag på något sätt kan hålla mig
❤Kolla vad fint en G kameleont
Man blir ju nästan sugen på åka ut.... hi hi