Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok. Kämpa!Jobbigt jobbigt och jobbigt!!! Peppa peppa och peppa!! Skulle behöva en uppluckring av läderlappen
Ingen dålig pjäs, grattis! Se upp för Batman nu bara för han lär ju ha span på din lyaFick äntligen napp på en Grand Seiko som jag suktat ett tag efter! Kommer bli tufft att hålla sig i över 2 veckor utan att testa Får be till klock-gudarna att den är skitful eller att jag på något sätt kan hålla mig
Nä utan det blev en annan av modellen SBGN001 som jag fick tag på
Gult är ju fult men den e inte så dum. Ska bli kul att få se ett wristshot till helgen. Grattis!
Håller helt med dig, gult är fult, förutom ibland! Åh nej, fresta mig inte!Gult är ju fult men den e inte så dum. Ska bli kul att få se ett wristshot till helgen. Grattis!
En av de 800 som Seiko släppte 2018 på deras 25 årsfirandet av 9f verket. Jag har en i mina ägor av dessa likså ! //Passade även på att köpa en ny klocka idag, som kommer i veckan. PRX var inte tillräckligt frestande nog Se om den kan förstöra smekmånaden med Ploppen
Ooooh en smygare
Den var ju ball!
Ja, det blir jobbigt imorgon igen. Fast inte lika jobbigt som förra veckan när jag hade Speedyn inom räckhåll.Dags för lite kaffe, konstaterar att jag valde rätt klocka inför morgondagen
Förstår att det är lättare nu med inget att välja påJa, det blir jobbigt imorgon igen. Fast inte lika jobbigt som förra veckan när jag hade Speedyn inom räckhåll.
Va fan säger ni?! Gult är... Kult... eller nåt. Inte fult iaf.Håller helt med dig, gult är fult, förutom ibland! Åh nej, fresta mig inte!
Sambon kommer definitivt bli tvingad till att testa den för att jag ska få se den on wrist (även om hennes handleder är sisådär 4cm mindre)
Ja den var riktigt väl kamouflerad Snyggt smuget av @Oskar89 !Ooooh en smygare
Känns det bättre?
Ha ha, ja det enda tråkiga med att inte faila är man inte får en egen lavett av Läderlappen. Men man får njuta av att andra får smisk istället.Man blir ju nästan sugen på åka ut.... hi hi
Kan Batman örfila den här lättkränkta snubben ut ur tråden?Fruktansvärt ful gul klocka. Att äta på Donken är väl höjden av WT?
Jag har tänkt tanken!Kan Batman örfila den här lättkränkta snubben ut ur tråden?
Tack! Man brukar ju säga att en skönhet klär i allt och med täthet till 20 bar så är ju gummi dessutom rimligt. Tycker att den är ett riktigt strapmonster generellt faktiskt.Snygg som f-n. Speciellt på gummi skulle jag säga
Hyr många länkbitar var det när du tog på dig klockan och hur många är det nu? Låter lite konstigt att den växer av sig själv.Håller i fortfarande!
Provar länken i några dagar, den börjar växa på mig.