• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bild från i förmiddags! Vi tuffar på, oförtrutet.

36457215-7BBB-46FD-A982-59FD13B54B78.jpeg

Han blev sur på att jag tyckte det var fult med ordet "Tiger" på Tudorklockor och att jag inte förstod Tudors samarbete med Tiger Woods.

Edit: Nej, vi känner ej varandra.
Och då fann han din post här i tråden och kallade din klocka ful samt menade att donken är WT? Ok, rimlig reaktion. Trodde också att det var någon form av internskämt.

Kan Batman örfila den här lättkränkta snubben ut ur tråden?
Ni känner inte varandra?
Han blev sur på att jag tyckte det var fult med ordet "Tiger" på Tudorklockor och att jag inte förstod Tudors samarbete med Tiger Woods.

Edit: Nej, vi känner ej varandra.
Var det något internt skämt? 🤷🏻‍♂️

Edit: Såg ditt svar. Riktigt dryg kommentar om ni frågar mig...
Nej, han blev sur eftersom jag tyckte det var fult med "Tiger" på tavlan på en klocka han inte ens äger, utan tänker köpa.
Och då fann han din post här i tråden och kallade din klocka ful samt menade att donken är WT? Ok, rimlig reaktion. Trodde också att det var någon form av internskämt.
Äsch, KS har ca 30k medlemmar. Alla kan inte vara normala.

Otroligt fult, tänkte bara få han att köpa en likadan klocka utan Tiger på tavlan.

Skit i han! Den här tråden är en tråd med trevligheter :)

king.jpg

Och blickar fram till nästa batslap ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp