Ni känner inte varandra?Kan Batman örfila den här lättkränkta snubben ut ur tråden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni känner inte varandra?Kan Batman örfila den här lättkränkta snubben ut ur tråden?
Han blev sur på att jag tyckte det var fult med ordet "Tiger" på Tudorklockor och att jag inte förstod Tudors samarbete med Tiger Woods.Ni känner inte varandra?
Var det något internt skämt?Kan Batman örfila den här lättkränkta snubben ut ur tråden?
Det känns förträffligt braKänns det bättre?
Nej, han blev sur eftersom jag tyckte det var fult med "Tiger" på tavlan på en klocka han inte ens äger, utan tänker köpa.Var det något internt skämt?
Och då fann han din post här i tråden och kallade din klocka ful samt menade att donken är WT? Ok, rimlig reaktion. Trodde också att det var någon form av internskämt.Han blev sur på att jag tyckte det var fult med ordet "Tiger" på Tudorklockor och att jag inte förstod Tudors samarbete med Tiger Woods.
Edit: Nej, vi känner ej varandra.
Ja det är fult....Nej, han blev sur eftersom jag tyckte det var fult med "Tiger" på tavlan på en klocka han inte ens äger, utan tänker köpa.
Vad är det för modell?Tack! Man brukar ju säga att en skönhet klär i allt och med täthet till 20 bar så är ju gummi dessutom rimligt. Tycker att den är ett riktigt strapmonster generellt faktiskt.
Äsch, KS har ca 30k medlemmar. Alla kan inte vara normala.Och då fann han din post här i tråden och kallade din klocka ful samt menade att donken är WT? Ok, rimlig reaktion. Trodde också att det var någon form av internskämt.
Otroligt fult, tänkte bara få han att köpa en likadan klocka utan Tiger på tavlan.Ja det är fult....
Jag är tydligen inte "down med lingot" men vad är WT?Och då fann han din post här i tråden och kallade din klocka ful samt menade att donken är WT? Ok, rimlig reaktion. Trodde också att det var någon form av internskämt.
Gissning! White thrash ?Jag är tydligen inte "down med lingot" men vad är WT?
Om du säljer den är du ute!Om man annonserar sin OWG klocka, åker man ut?
Om man annonserar sin OWG klocka, åker man ut?
Ah...rimligt...också rimligt att kalla någon man inte känner förGissning! White thrash ?
Jag är tydligen inte "down med lingot" men vad är WT?
Det var min tolkning.Gissning! White thrash ?
Jag frågar åt en kompisOm du säljer den är du ute!
Sinn 104 St Sa I B - eller bara 104 B.Vad är det för modell?
Exakt. Mycket bättreÄsch, KS har ca 30k medlemmar. Alla kan inte vara normala.
Otroligt fult, tänkte bara få han att köpa en likadan klocka utan Tiger på tavlan.
Jag sålde min förra året...gick såhärOm man annonserar sin OWG klocka, åker man ut?
Men om man säjer den och sen inte använder nån klocka resten av månaden då?Om du säljer den är du ute!
Kan Batman örfila den här lättkränkta snubben ut ur tråden?
Ni känner inte varandra?
Han blev sur på att jag tyckte det var fult med ordet "Tiger" på Tudorklockor och att jag inte förstod Tudors samarbete med Tiger Woods.
Edit: Nej, vi känner ej varandra.
Var det något internt skämt?
Edit: Såg ditt svar. Riktigt dryg kommentar om ni frågar mig...
Nej, han blev sur eftersom jag tyckte det var fult med "Tiger" på tavlan på en klocka han inte ens äger, utan tänker köpa.
Och då fann han din post här i tråden och kallade din klocka ful samt menade att donken är WT? Ok, rimlig reaktion. Trodde också att det var någon form av internskämt.
Äsch, KS har ca 30k medlemmar. Alla kan inte vara normala.
Otroligt fult, tänkte bara få han att köpa en likadan klocka utan Tiger på tavlan.
Håller med!Skit i han! Den här tråden är en tråd med trevligheter
Och blickar fram till nästa batslap
Det är inte NWGMARCH detta!Men om man säjer den och sen inte använder nån klocka resten av månaden då?
Du har ju rätt. Tudor gjorde denna modell fulare genom att sätta Tiger på tavlan. Tacka vet jag föregångarenNej, han blev sur eftersom jag tyckte det var fult med "Tiger" på tavlan på en klocka han inte ens äger, utan tänker köpa.
Håller med du! Bild på OWG klocka för topicSkit i han! Den här tråden är en tråd med trevligheter
Och blickar fram till nästa batslap
Aj då, ska visa min kompisJag sålde min förra året...gick såhär
Okej då!Det är inte NWGMARCH detta!