En av dom finaste klockorna Tudor tillverkat!Du har ju rätt. Tudor gjorde denna modell fulare genom att sätta Tiger på tavlan. Tacka vet jag föregångaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av dom finaste klockorna Tudor tillverkat!Du har ju rätt. Tudor gjorde denna modell fulare genom att sätta Tiger på tavlan. Tacka vet jag föregångaren
Bra tröja dessutom!Annars kan kan ju bära klockan som Bruce Willis
Härligt att en till har odlat OWG skägg
Sen är det alltid en bonus att man inte kan vara långsint medSkit i han! Den här tråden är en tråd med trevligheter
Och blickar fram till nästa batslap
Alltsåååå...jag köpte en klocka förra helgen, fick den i tisdags. Sålde den i fredags utan att ens testa den (såklart ) för att finansiera en annan som jag köpte samma kväll...den kommer imorgon och den ska jag ha som lite morot för att klara detta. Något att se fram emot lite extra mycket. Makes sense? Jag försöker i alla fall inbilla mig detJaha, då köpte jag precis min andra klocka under OWG, väntar nu leverans på tre stycken.
Min Aquascaphe är förmodligen den första som åker på i April. Riktigt skön länk på denHar owg:at ett bra tag med denna rackaren
Jag veeeetJaha, då köpte jag precis min andra klocka under OWG, väntar nu leverans på tre stycken.
Du kanske kan smyga på den lite försiktigt när hon sover? Eller nej...glöm det, det gör nog bara saken ännu lite konstigare om hon vaknar av att du försöker kränga på henne en klocka mitt i nattenJag veeeet
Har också köpt, två på ingång. Jobbigt när man måste prova klockan på fruns handled för att se hur den ser ut... Det är ju ett beteende som hon har lite svårt för att förstå
Godmorgon KS, hoppas alla haft en trevlig helg! Då startar vi vecka 2! Använde faktiskt aldrig någon klocka igår men här kommer dagens och lördagens bilder!
Önskar överklaga denna regeltolkningen, är ganska glasklart:Om jag ska vara ärlig så var det nog en lite slarvig översättning av mig. Med ”varje dag” var tanken att det inte skulle vara någon annan klocka, inte att man åker ur för att man glömde klockan hemma när man åker till jobbet eller liknande.
Bra att ni testar reglerna. De behöver förtydligas!
På tal om leverans, hur är det möjligt?Jaha, då köpte jag precis min andra klocka under OWG, väntar nu leverans på tre stycken.
Helt klart! Jag tittar också på att skaffa en saftig morot att se fram emot när det här är över. Fast utan mellansteget med att köpa och sälja i mitten kanskeAlltsåååå...jag köpte en klocka förra helgen, fick den i tisdags. Sålde den i fredags utan att ens testa den (såklart ) för att finansiera en annan som jag köpte samma kväll...den kommer imorgon och den ska jag ha som lite morot för att klara detta. Något att se fram emot lite extra mycket. Makes sense? Jag försöker i alla fall inbilla mig det
Haha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
"It must have been on hand every single day"Haha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
eller
Jag friar hellre än fäller i detta fall. En riktig OWG kan nog ha enstaka dagar utan klocka också så länge det är i undantagsfall.Haha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
eller
Ja, otroligt bekväm!Min Aquascaphe är förmodligen den första som åker på i April. Riktigt skön länk på den
Det är ju lite tvetydigt. Då borde ju de som inte ens fått sina klockor innan start och gått utan de första dagarna failat per automatik enligt mig Jag tycker nog att vi struntar i den regeln. Alla kanske inte har möjlighet att bära den valda klockan någon dag under Mars. Ändra regeln till nästa år i så fall tänker jagHaha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
eller
Haha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
eller
Ska jag vara ärlig håller jag nog med om att det är mer kult än fultVa fan säger ni?! Gult är... Kult... eller nåt. Inte fult iaf.
Bra tröja dessutom!
...alltid kul med lavetter.Haha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
eller
Jag friar hellre än fäller i detta fall. En riktig OWG kan nog ha enstaka dagar utan klocka också så länge det är i undantagsfall.
Pinga mig först om du skall säljaOm man annonserar sin OWG klocka, åker man ut?