• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Batman... Come out and playye....
IMG_20210308_210258.jpg
warriors-come-out-to-play-i-ay-4674696__01.png

@Staafen

Det är ju lite tvetydigt. Då borde ju de som inte ens fått sina klockor innan start och gått utan de första dagarna failat per automatik enligt mig 🤷🏻‍♂️ Jag tycker nog att vi struntar i den regeln. Alla kanske inte har möjlighet att bära den valda klockan någon dag under Mars. Ändra regeln till nästa år i så fall tänker jag 😊
Tycker det är solklart, klockjäveln ska vara på varenda dag i hela månaden!
Är det en utmaning så ska det vara en utmaning! Sådeså! 😁

Haha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
👍 eller 👎
Jag är nog på samma linje som @KlockTotte och @StarMan, dvs att man som riktig OWG antagligen har blankdagar.
Sen om vi tvingar att klockan måste vara på varje dag då utesluter vi vissa arbetsgrupper ur utmaningen på en teknikalitet, tex ambulanspersonal som dygnar (förutsatt att de följer hygienrutinerna).

Jag veeeet :banghead:
Har också köpt, två på ingång. Jobbigt när man måste prova klockan på fruns handled för att se hur den ser ut... Det är ju ett beteende som hon har lite svårt för att förstå 🤣
Jag vet preecis hur det är.. Du skulle sett Frugis minst sagt idiotförklarande min när jag sa att hon var tvungen att ha på sig stora Rangeman när vi skulle ut o promenixa i helgen, så jag kunde testa GPS-funktionen i den 😁

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp