Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Solklar fail det också!Då borde ju de som inte ens fått sina klockor innan start och gått utan de första dagarna failat per automatik enligt mig
Tycker det är solklart, klockjäveln ska vara på varenda dag i hela månaden!Det är ju lite tvetydigt. Då borde ju de som inte ens fått sina klockor innan start och gått utan de första dagarna failat per automatik enligt mig Jag tycker nog att vi struntar i den regeln. Alla kanske inte har möjlighet att bära den valda klockan någon dag under Mars. Ändra regeln till nästa år i så fall tänker jag
Någon som är omänskligt sugen på att få se lite lavetter?Solklar fail det också!
Vad är det för några? Hojta om du vill sälja framöver, antar att de är 19mm?Fick hem lite nya band idag. Ska nog spara dom lite och köra meshen ett tag till. Det är ju långt kvar.
Låt detta vara en varning. Jokern kommer och eldar upp era klocklådor om ni går klocklös en hel dag
Alltså jag känner mig jäkligt motarbetad nu. Jag ger upp.Tycker det är solklart, klockjäveln ska vara på varenda dag i hela månaden!
Är det en utmaning så ska det vara en utmaning! Sådeså!
På tal om örn!Känns ovant, men efter duschen kör vi en klocklös kväll
Haha!På tal om örn!
Kollade in i tråden precis nu, hur är det fatt med er? Verkar som ni har tippat över kanten hela gängetLåt detta vara en varning. Jokern kommer och eldar upp era klocklådor om ni går klocklös en hel dag
Någon som är omänskligt sugen på att få se lite lavetter?
Ja det är 19mm från Molequin som jag köpte på k&s. Jag har ju ett gäng 19mm band nu så det är inte omöjligt att jag kan tänka mig släppa något efter mars. Jag hör av mig så löser vi det.Vad är det för några? Hojta om du vill sälja framöver, antar att de är 19mm?
Haha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
eller
Har jag första tjing på alla?Ja det är 19mm från Molequin som jag köpte på k&s. Jag har ju ett gäng 19mm band nu så det är inte omöjligt att jag kan tänka mig släppa något efter mars. Jag hör av mig så löser vi det.
Jag är nog på samma linje som @KlockTotte och @StarMan, dvs att man som riktig OWG antagligen har blankdagar.Haha, ja ni vet att makten ligger hos oss alla här i utmaningen. Hur ska vi göra?
eller
Jag har inte riktigt hängt med i den här diskussionen. Glömde han inte klockan hemma när han gick till jobbet en dag?Solklar fail det också!
Den selfien skickade jag till dig i förtroende juSen är det alltid en bonus att man inte kan vara långsint med
Jag vet preecis hur det är.. Du skulle sett Frugis minst sagt idiotförklarande min när jag sa att hon var tvungen att ha på sig stora Rangeman när vi skulle ut o promenixa i helgen, så jag kunde testa GPS-funktionen i denJag veeeet
Har också köpt, två på ingång. Jobbigt när man måste prova klockan på fruns handled för att se hur den ser ut... Det är ju ett beteende som hon har lite svårt för att förstå
Tur att vi har förstående fruar som fattar hur knäppa vi är men likväl står ut med ossJag vet preecis hur det är.. Du skulle sett Frugis minst sagt idiotförklarande min när jag sa att hon var tvungen att ha på sig stora Rangeman när vi skulle ut o promenixa i helgen, så jag kunde testa GPS-funktionen i den
På en söndag?Jag har inte riktigt hängt med i den här diskussionen. Glömde han inte klockan hemma när han gick till jobbet en dag?
Hahaha Skaplig Alfahanne, eller århundradets fight, när man frågar frugisen om man får se på tv:nEfter tjafs med frugan:
- Får jag kolla på TV?
- Ja men sätt inte på den bara!