• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nähä, nu laddar jag inför en ny dag med nya möjligheter. Godnatt 🥱
Screenshot_20210308_224222.jpg

Man får ge det några dagar. Gillade inte det bruna lädernatot heller de första dagarna men efter ett tag vande jag mig.
OWGM är en perfekt månad för denna typen av experiment. I normala fall när jag tröttnar blir det ett klockbyte.
Absolut jag håller med. Funderar på att beställa ett curved end gummi till min, antigen i blått eller orange.

På tal om användning av klocka varje dag har detta redan tagits upp långt bak i tråden, eller om de var i uppsnackstråden. Då sas det att klockan inte behöver användas varje dag, så länge inte någon annan klocka hamnar på armen. Frågade själv det en extra gång för att vara säker, då min klocka dök upp dag 3. Fick samma svar då. Så kanske bäst att låta det vara som de är nu och förtydliga detta nästa år. Men om de beslutas att vi kör på de, tar jag min förlust och swingar på mig den nyinköpta Seikon och tar hem Airmanen som ligger och myser till sig hos @Mazdak. Jag hade inte klagat så mycket ;)

Senast ändrad:
På tal om användning av klocka varje dag har detta redan tagits upp långt bak i tråden, eller om de var i uppsnackstråden. Då sas det att klockan inte behöver användas varje dag, så länge inte någon annan klocka hamnar på armen. Frågade själv det en extra gång för att vara säker, då min klocka dök upp dag 3. Fick samma svar då. Så kanske bäst att låta det vara som de är nu och göra ändringen till nästa år. Men om de beslutas att vi kör på de, tar jag min förlust och swingar på mig den nyinköpta Seikon och tar hem Airmanen som ligger och myser till sig hos @Mazdak. Jag hade inte klagat så mycket ;)
Ja jag tycker det skulle kännas konstigt att ändra förutsättningar mitt i. Som du skriver så får man fundera till nästa år i så fall.

Syftet var att vi ska ha roligt och samla in pengar. Om reglerna kommer ivägen för syftet så ändrar vi reglerna, inte tvärt om :)

Edit: slå norrmännen, det också!

Ännu en ny dag, men samma slitvarg på handleden. Allt är som vanligt! 😊
Ha en bra dag alla klockälskare! 🤗
Skräpig klockan ser ut. Brödsmulorna ligger kvar, eller så är det frigolitkorn efter jag packat upp försändelser med skojsiga saker i. 😊

67DED03F-72A7-4231-AFD0-20CFE368FDF5.jpeg

Senast ändrad:
Ja det är 19mm från Molequin som jag köpte på k&s. Jag har ju ett gäng 19mm band nu så det är inte omöjligt att jag kan tänka mig släppa något efter mars. Jag hör av mig så löser vi det.
App app app. Nu var jag 1min efter dig på att köpa ett av banden på annonsen 😭

Om du ska släppa Hunter green, hojta. 💕

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp