Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Tjena chefen! Skulle du kunna skriva en rad att jag faktiskt jobbar med det jag gör?”Har vi frångått reglerna redan från början så är det ju bara att köra på resten av månaden med samma regler men till nästa år vill jag se hårdare tag
Min tolkning av utmaningen är att man ska försöka klara av att vara en sån där galning som bara har en enda klocka oavsett situation, det kvittar om man ska gräva i trädgården, mecka med bilen, gå på bröllop, ha viktiga kundmöten osv osv.
Det är en och samma klocka som gäller!
Givetvis kan det finnas undantag som tidigare nämnts tex vårdpersonal osv men då ska det finnas skriftligt intyg på detta
Rimligt!”Tjena chefen! Skulle du kunna skriva en rad att jag faktiskt jobbar med det jag gör?”
”Varför det?”
”Jo serru. Jag ska vara med i en utmaning under mars...och har jag inte skriftligt intyg gällande mitt jobb så kommer folk att lyncha mig...”
Ännu rimligare om chefen också ber om ett intyg för denne ska också vara med i marsRimligt!
Tack @Mic1 och andra för att ni stresstestar regelverket. Jag ser till att justera det internationella instruktionerna så de passar in för oss.Läderlappen ringde sin vän Domare Dredd och detta är svaret gällande att bära klocka eller ej.
- Det är OK att invänta en klocka som inte kommit i tid till 1/3. Så länge man anmält sig i tid med korrekt klocka.
- Kan man inte bära klockan vid enstaka tillfällen är det OK, tex om man är rädd om klockan och inte vill förstöra den eller av misstag glömmer den hemma. Men som sagt, detta ska vara vid enstaka tillfällen.
Och som @Berns och Judge Dredd alltid säger "Hopp och lek" ❤
Bra beslut.Läderlappen ringde sin vän Domare Dredd och detta är svaret gällande att bära klocka eller ej.
- Det är OK att invänta en klocka som inte kommit i tid till 1/3. Så länge man anmält sig i tid med korrekt klocka.
- Kan man inte bära klockan vid enstaka tillfällen är det OK, tex om man är rädd om klockan och inte vill förstöra den eller av misstag glömmer den hemma. Men som sagt, detta ska vara vid enstaka tillfällen.
Bilden när ni synkar är underbar!
Godmorgon. Tnr090741. Klockorna uppdragna. En klocka,en månad,ett band och klockan bäres dagligen. Då har ni lyckats med operation OWG 2021.
Kom ihåg. Watch out for Batman. Ha,re bra// ( Ansvar är storhetens pris// Winston Churchill)
Tack för förtydligandet Dredd!Läderlappen ringde sin vän Domare Dredd och detta är svaret gällande att bära klocka eller ej.