• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 9.

Hur intelligent är det här? Har försökt förklara för en del vad jag håller på med och varför jag har en sån idiotisk klocka på mig och ingen har hittills förstått. Tur att det finns likasinnade här som förstår.
5FEE7335-F7B3-4D31-8E0F-9DBCB1F8FC17.jpeg

Oh, by the way
B86E0CCA-9E05-4589-8639-E7CE53DA00CC.jpeg

”I'm intelligent. Some people would say I'm very, very, very intelligent.”

God morgon på er där ute! Så jävla smidigt med 3D-skrivare, jag och sambon har letat efter snygga krokar till hallen nu när vi renoverat klart men har gått bet... ja, varför inte tillverka egna i skrivaren hehe? Nu ska jag ner och starta fräsen och sedan ta mig en frukost, kanske byta band på klockan också, vem vet?
20210309_084752.jpg

Gårdagens projekt: knoppbrädor med egna mått
20210309_085318.jpg

Från vilket land?

Jag väntar en klocka från Åland sen 2021-01-29. har ringt Postnord 3 ggr. mitt paket ligger i " Status 10" alltså första steget i processen.............Orsak till denna hantering beror på......trumvirvel Covid-19...........
GB. Jag ringde nyss för sjuttioandra gången och kallade dem för Nordkorea osv. Hur kan det ens vara möjligt att det ska ta sån tid trots Covid?

Day 9, I'm starting to hallucinate, I'm seeing and hearing things that aren't there. They keep whispering "Go to the watchbox, pick up your favorite and it will all be over" 😱🤯🤣

Näärå, det går bra, än så länge. Två klockor trillar antagligen in idag, detta blir svårt.

Att det från ingenstans börjat snöa hjälper knappast.....

Bilagor

• PSX_20210309_090146.jpg
    PSX_20210309_090146.jpg
    367 KB · Visningar: 7
Senast ändrad:
...
GB. Jag ringde nyss för sjuttioandra gången och kallade dem för Nordkorea osv. Hur kan det ens vara möjligt att det ska ta sån tid trots Covid?
Hahaha! Jag knyter vänster näve i fickan när jag pratar med dem. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. men känns ändå skönt att jag inte är ensam i detta! även om jag självklart inte ens önskar min värsta fiende att dennes klocka ska fastna i tullen så här länge!

OWG-mars är trösten i detta mörker!

Nä det är nåt generalfel nu alltså, samma här fast från staterna. Beställde 9/2, skickades 12/2. Inte ett ord sen dess. Ser att de tagits över av Posten AB. Där dog det.
Postnord slår ifrån sig eftersom dom inte skannat försändelsen, vilket jag har förståelse för, och säljaren, Tiktox, svarar inte på mejl och Royal Mail vill att det ska gå 20 arbetsdagar innan man gör en reklamation...

Nu har ni väntat längre än mig, men mitt paket (klockarmband) har heller inte kommit än (kanske idag???)... Men gillar att man påbörjat transporten två gånger...
Screenshot_20210309-091206_PostNord.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp