Hammersmark
Basic
Bra kämpat kamrater!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom va tydligen poppis. Det gröna va bra men jag lovar att hojta om det skulle bli aktuellt.App app app. Nu var jag 1min efter dig på att köpa ett av banden på annonsen
Om du ska släppa Hunter green, hojta.
Fan va gött! Jag har svårt att hitta ett habegär just nu....men men det kommer!Jaha, då köpte jag precis min andra klocka under OWG, väntar nu leverans på tre stycken.
Från vilket land?På tal om leverans, hur är det möjligt?
GB. Jag ringde nyss för sjuttioandra gången och kallade dem för Nordkorea osv. Hur kan det ens vara möjligt att det ska ta sån tid trots Covid?Från vilket land?
Jag väntar en klocka från Åland sen 2021-01-29. har ringt Postnord 3 ggr. mitt paket ligger i " Status 10" alltså första steget i processen.............Orsak till denna hantering beror på......trumvirvel Covid-19...........
Den kan man vänja sig vid...Morrn, dag 9. Kommit in lite i andra andningen nu eller man börjat vänja sig.
Jag beställde band från UK den 12/2 som skickades samma dag och dom har inte ens skannats i Sverige än......
GB. Jag ringde nyss för sjuttioandra gången och kallade dem för Nordkorea osv. Hur kan det ens vara möjligt att det ska ta sån tid trots Covid?
Nä det är nåt generalfel nu alltså, samma här fast från staterna. Beställde 9/2, skickades 12/2. Inte ett ord sen dess. Ser att de tagits över av Posten AB. Där dog det.Jag beställde band från UK den 12/2 som skickades samma dag och dom har inte ens skannats i Sverige än...
Hahaha! Jag knyter vänster näve i fickan när jag pratar med dem. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. men känns ändå skönt att jag inte är ensam i detta! även om jag självklart inte ens önskar min värsta fiende att dennes klocka ska fastna i tullen så här länge!...
GB. Jag ringde nyss för sjuttioandra gången och kallade dem för Nordkorea osv. Hur kan det ens vara möjligt att det ska ta sån tid trots Covid?
Postnord slår ifrån sig eftersom dom inte skannat försändelsen, vilket jag har förståelse för, och säljaren, Tiktox, svarar inte på mejl och Royal Mail vill att det ska gå 20 arbetsdagar innan man gör en reklamation...Nä det är nåt generalfel nu alltså, samma här fast från staterna. Beställde 9/2, skickades 12/2. Inte ett ord sen dess. Ser att de tagits över av Posten AB. Där dog det.
Jag är på. Om vi har tur kan en säkerhetsvakt visa vägen så vi hittar rätt.Har vi inte fått våra klockor innan april föreslår jag en STORMNING av postnords tullhanteringsavdelning!!!
PAX för att vara klädd som en Shaman med vikingahatt!