Heute, Keller uhr!!
Du styr över habegäret till att köpa hoj istället/oxå?Fan va gött! Jag har svårt att hitta ett habegär just nu....men men det kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heute, Keller uhr!!
Du styr över habegäret till att köpa hoj istället/oxå?Fan va gött! Jag har svårt att hitta ett habegär just nu....men men det kommer!
Älskar de här citaten! Ser fram emot dina inlägg varje dag. Du får inte ge upp!!!Dag 9.
Hur intelligent är det här? Har försökt förklara för en del vad jag håller på med och varför jag har en sån idiotisk klocka på mig och ingen har hittills förstått. Tur att det finns likasinnade här som förstår.
Oh, by the way
”I'm intelligent. Some people would say I'm very, very, very intelligent.”
GB. Jag ringde nyss för sjuttioandra gången och kallade dem för Nordkorea osv. Hur kan det ens vara möjligt att det ska ta sån tid trots Covid?
Nä den står redan i garaget! Det var mest för att få upp hoppet kring en Europa tur i höst, vaccinerad och go!Du styr över habegäret till att köpa hoj istället/oxå?
Uppskjuten lön = Uppskjuten skatt I guess !?IX
Farbror inleder dagen med ett möte med SPP för att prata pension. Hur fan kan sozzarna beskatta pensionerna som inkomst!
Ja, det är naturligtvis exakt så (uppskjuten skatt) men det är ändå fel när vi och generationerna innan oss byggt landet. Borde vara en lägre skatt på pensionen. 18% känns rimligt.Uppskjuten lön = Uppskjuten skatt I guess !?
Det är mer intressant med det Orange Kuvertet, där de så stolt skrev ut när de tyckte man kunde gå i pension tillsbara för något år sedan. Lustiga nog så fast jag tjänade mer och jobbade mer så blev åldern bara höjd till att tillslut strykas helt ur det där kuvertet....
Jag gissar att det kommer bli väldigt låg pension från staten och att alla kommer få samma från det "gemensamma" för det kommer vara det enda sättet de kan betala för kalaset
Varför valde du ingen roligare klocka . Skämt åsido, det är tufft. Lider med dig broder, kämpa!Godmorgon!
Fortfarande med i matchen här, det börjar dock bli en aning tråkigt...
Har vi inte fått våra klockor innan april föreslår jag en STORMNING av postnords tullhanteringsavdelning!!!
PAX för att vara klädd som en Shaman med vikingahatt!
Jag har en likadan i garaget. Hojsäsongen låter vänta på sig litet till här uppe i Umeå. Det snöar idag...Heute, Keller uhr!!
Varför inte-Att jag skulle klara att vara OWG med min dotters Casio hela mars
Vem tror ni fick leverans just precis nu? tråkigt nog är det klockarmband till en annan klocka än min OWG-klocka..... Men om 3 veckor kan jag ju självklart testa den... tänkte först nu när jag monterade armbandet, äsch vafan ingen bryr sig väl om jag bara testar en snabbis????? Men sen kom jag på att någon sorts värdighet måste jag ha, så jag gav fan i detNu har ni väntat längre än mig, men mitt paket (klockarmband) har heller inte kommit än (kanske idag???)... Men gillar att man påbörjat transporten två gånger...
Det gick snabbt till tullen sedan tog det stopp och paketet har legat där sedan 26/1. De har haft olika bortförklaringar men nu är det att det är brist på personal och Covid-19. Jag har betalat moms och tullavgift för två veckor sedan, inget nytt efter det. Sjukt detta!Postnord och UK, ser att mina favoriter PN kommer upp även här, det har gått så långt att jag avstå affär om jag kan utröna att PN är inblandade i leveransen! Det kan fasen inte vara kul att arbeta där! :-(
Sen ska ni tänka på en sak med UK, iom Brexit har leveranstiderna blivit brutala! Man pratar om upp till 3 månader! & har ni riktigt otur åker ni på moms och tullavgifter! Finns info på Tullens hemsida, personligen har jag slutat beställa från UK tills dom får ordning på skiten! Fuck! :-(
Vem tror ni fick leverans just precis nu? tråkigt nog är det klockarmband till en annan klocka än min OWG-klocka..... Men om 3 veckor kan jag ju självklart testa den... tänkte först nu när jag monterade armbandet, äsch vafan ingen bryr sig väl om jag bara testar en snabbis????? Men sen kom jag på att någon sorts värdighet måste jag ha, så jag gav fan i det