Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja, högst troligt!Förmodligen lika oanvänd som kardborrebandet...
Vilken fin katt!Dricker kaffe och har precis läst ikapp tråden, blev lite avhopp idag också
Hos oss går det dock bra!
Hårt men rättvist! Insåg att jag redan mött kärleken för 6 år sen i Tokyo. En kanji dag-o-datum, ref SBGT035 tror jag?
Vafan, var det du som klippte Samuraien från @C-J? Din rackare!Myser med dagens och gårdagens hemsläp. Kämpa på hörrni!
HAHAHA klockren bara den bilden gjorde mitt avhopp så värt det. Måste ändå ge dig en stor eloge till dina finurliga Batman memes
Haha stort tack för det!HAHAHA klockren bara den bilden gjorde mitt avhopp så värt det. Måste ändå ge dig en eloge till dina finurliga Batman memes
Försöker hinna läsa ikapp tråden....
Föresten, är det någon någonsin som använt denna?
Bra smack! Påminner mig om Reservo tiden med det gamla KS gängetHAHAHA klockren bara den bilden gjorde mitt avhopp så värt det. Måste ändå ge dig en stor eloge till dina finurliga Batman memes
Men.... till vad?
Men.... till vad?
Tycker fan den blev kanon på det där bund (?) bandet.Nu får solen allt komma tillbaka tycker jag. Min blekfeta hand ser ut som en dåligt griljerad julskinka från ett sämre slakteri i Gdynia. CWC:n ser toppen ut, alltid.
Nej, det är inte den! Denna kom i inbyte från en herre i g-shocktrådenVafan, var det du som klippte Samuraien från @C-J? Din rackare!
Men.... till vad?
-Beundra urtavlor i detalj
Haha fattar!-Beundra urtavlor i detalj
Hahaha, tog ändå en stund innan jag såg att det fanns ett par större/längre ben med i bilden... tänkte, att de där kan ju inte stämma, armen och klockan är lika stor som benenSen incheckning idag men givetvis är man fortfarande med i matchen
Ja, om inte annat så utgör BUND-armbandet i alla fall lite omväxling vilket gör det lättare att ta sig igenom den andra veckan. Den som jag tror är svårast av dom drygt fyra i OWGM. Jag har några nya bandalternativ på lur men gillar verkligen det här. Det sitter riktigt bra på armen.Tycker fan den blev kanon på det där bund (?) bandet.
Läckert!Ja, om inte annat så utgör BUND-armbandet i alla fall lite omväxling vilket gör det lättare att ta sig igenom den andra veckan. Den som jag tror är svårast av dom drygt fyra i OWGM. Jag har några nya bandalternativ på lur men gillar verkligen det här. Det sitter riktigt bra på armen.
Sakta men säkert griper bundet tag i dig med fast grepp. Snart varken kan eller vill du ta dig lös.Ja, om inte annat så utgör BUND-armbandet i alla fall lite omväxling vilket gör det lättare att ta sig igenom den andra veckan. Den som jag tror är svårast av dom drygt fyra i OWGM. Jag har några nya bandalternativ på lur men gillar verkligen det här. Det sitter riktigt bra på armen.
Jaha, 21:30. Några fler som känner att det är lite jobbigt nu...
och kanske vill kasta in handduken innan sängen?
Ja det är frågan, hur har du det? Nyförvärv och MR-G tankarJaha, 21:30. Några fler som känner att det är lite jobbigt nu...
och kanske vill kasta in handduken innan sängen?