Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ut ur tråden.......Man borde inte kommentera en sån klock-veklingNu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
2. Omega speedmaster (antingen den nya eller den gamla, ska prova båda innan köp)
3. Nya Zenith Chronomaster Sport
har inte bestämt mig för färg på urtavlan, tog bara de första bästa bilderna från Google
Läderlappen skickade precis ett fax till mig eller som han kallar det "Batmail" och bad om er feedback.
- Är han lagom tuff i sina lavetter?
- Kan han ändra på något?
- Ska han fråga chans på Catwoman?
Han kan ju ibland framstå som lite dryg men är egentligen snäll!
Tre riktigt grymma klockor!Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
2. Omega speedmaster (antingen den nya eller den gamla, ska prova båda innan köp)
har inte bestämt mig för färg på urtavlan, tog bara de första bästa bilderna från Google
Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
Självklart!Kör du Bund hela OWG också?
Tycker nya Zenithen ser ruggigt bra ut!Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
Kloka ord, håller med. Datejust blir lite ”sportigare” med slät ring och oyster.Eftersom du har 1an och 2an redan så röstar även jag för Zenithen. Men om du inte hade haft någon av dom innan så skulle jag rösta för DJ:en.
Nu kanske jag blir lynchad (varning personlig åsikt!)men upplever DJ:n som en bra blandning mellan sport och dress vilket gör den till en utmärkt daglig klocka.
Testar om tiden hålls bättre över natten med annan position än tavlan uppåt. Än så länge inga problem att hålla sig till rätt klocka.
Inget jäkla trams-mjölkeblask här inte. Svart som synden ska det varaFör kallt med ett ws på toppen, kyleffekten var inte att leka med Ni får en tråkig klocka&kaffe bild istället som mid-day check in
Jag kanske kan tänka mig att sälja min till dig. Den har papper men ingen låda. Låt oss ta det off line om du är sugen.Den där vill jag ha!
Jag hade nog valt Zenithen. Håller med till viss del om likheten till Daytona men det är nog låset som stör mig mest. Tycker dock inte att den är så lik som den kan upplevas vid första anblick när man börjar gå in på detaljerna.Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
Nu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
Åre?För kallt med ett ws på toppen, kyleffekten var inte att leka med Ni får en tråkig klocka&kaffe bild istället som mid-day check in
Har du börjar tröstäta redan vecka två