Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vaknade du med en annan klocka på armen?God kväll Batman! Checkar in nu men i morgon blir det någonting annat på armen. Livet är för kort för utebliven rotation.
Fantastiskt fint ändamål dock, grymt initiativ, hatten av! Nästa år kommer jag bidra men mest troligt checka ut direkt
Sorry, over and OUT..!
Japp, fail är ett faktum.Vaknade du med en annan klocka på armen?
En morgon B-slapJapp, fail är ett faktum.
❤God kväll Batman! Checkar in nu men i morgon blir det någonting annat på armen. Livet är för kort för utebliven rotation.
Fantastiskt fint ändamål dock, grymt initiativ, hatten av! Nästa år kommer jag bidra men mest troligt checka ut direkt
Sorry, over and OUT..!
Hang in there! Det är ju bara 20 dagar kvar...Börjar bli så jäkla trött på den här nu.. låter ju som en hel tröska..
Mr J C Mayer! Frän ref.Japp, fail är ett faktum.
Då har man nog en tämligen tyst arbetsmiljö om man uppfattar att klockans ljud stör, eller hur?Börjar bli så jäkla trött på den här nu.. låter ju som en hel tröska..
Jag försöker vara stark 1/3 klarHang in there! Det är ju bara 20 dagar kvar...
Du anar inteDå har man nog en tämligen tyst arbetsmiljö om man uppfattar att klockans ljud stör, eller hur?
Den är häftig Tog ett tag att inse det, men den har något speciellt!Japp, fail är ett faktum.