• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@Chuck jobbar du med rekrytering? 😉
78B60215-EEC4-4884-A73A-D2EBD077AF2C.gif

OWGM är för mig helt genialiskt! Aldrig förr har jag känt mig så sugen på att vidga mina vyer och släppa G-Shock sargen för att hitta andra intressanta klockmärken. Jag har sålt av det mesta i klocklådan, förvisso köpt en ny G-Shock, men det känns ändå bra. Beatern på armen sitter där den sitter men jag hyser inga speciella känslor för den mer än att den är praktisk. Det blir liksom lite tråkigt i längden. Innan OWGM höll jag på att tappa sugen fullständigt men nu känns det spännande igen! Tack tråden!

Nära på. Hela kvarteret har en öppen konflikt med såväl Besqab som Söderlund byggkonsult ("opartisk" besiktningsman). Så de punkter som inte är åtgärdade från slutbesiktningen orkar jag inte markera igen, och kontraktsbrotten finns dokumenterade på annat sätt och ligger hos ARN.
Oj, jag beklagar. Det var trist att höra. Hoppas ni hittar en utväg.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp