#syndareHaha du skulle passat bra hos oss på andra sidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#syndareHaha du skulle passat bra hos oss på andra sidan
Stöttar även CCP ser jag.Stöttar min lokala kinakrog.
Inget bilhandlarhäng där inte.Vi hänger kvar! Men inte är det enkelt..
Det här kommer bli braVarför vänta tills imorgon?
Skämt åsido, roligt att du var med!
Puffar du @Fredrik Lindfors i rätt riktning så vi får en lavett till redan ikväll? Inget att vänta på!Det här kommer bli bra
OWG med G-Shock, nu händer det!Ses imorn!
Går hela rullen åt? Var det Skånska??Förbereder för 2-årsbesiktning imorgon
Nära på. Hela kvarteret har en öppen konflikt med såväl Besqab som Söderlund byggkonsult ("opartisk" besiktningsman). Så de punkter som inte är åtgärdade från slutbesiktningen orkar jag inte markera igen, och kontraktsbrotten finns dokumenterade på annat sätt och ligger hos ARN.Går hela rullen åt? Var det Skånska??
Oj, jag beklagar. Det var trist att höra. Hoppas ni hittar en utväg.Nära på. Hela kvarteret har en öppen konflikt med såväl Besqab som Söderlund byggkonsult ("opartisk" besiktningsman). Så de punkter som inte är åtgärdade från slutbesiktningen orkar jag inte markera igen, och kontraktsbrotten finns dokumenterade på annat sätt och ligger hos ARN.
Bra fångat!10 över 10 dag 10
Äsch! G-shocktrådens deltagande står på en stabil grund!OWG med G-Shock, nu händer det!
Rolextråden undviker man, det är sen gammaltJag råkade gå in på Rolextråden och blev nästan lite deprimerad. Den här tråden är underbar! ❤
Du missade GMT-visaren på kl 22 eller 10.10 över 10 dag 10
Haha better safe than sorry!Jag borde kanske tagit en helkroppsbild