• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 10. Hur dum får man bli och köpa en ny klocka när man håller på med denna utmaning?
23E26043-7014-4C15-A6DA-39843FDB9155.jpeg

Snacka om att göra det svårt för dig själv 😲!

tenor.gif

Asså detta är helt sinnessjukt. Tittar ner på handleden och vad ser jag? Jo det ska jag berätta för er alldeles strax.
10 dagar har snart passerat. En och samma klocka på handleden i 10 dagar. Det har inte hänt på.....2-2.5 år typ. Detta med OWGM har varit fantastiskt kul så här långt och jag är enormt imponerad av mig själv och min vän @Brolle89 som oxå har en byta-klocka-femtioelva-gånger-per-dag-fetisch. I alla fall, jag tittar ner på handleden och vad är det jag ser? Vad ÄR det jag ser? VAD ÄR det jag ser? Jo, är ni beredda?
Rangan är fasiken med än 😱 Det är helt sjukt.
Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdagskväll.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    294.3 KB · Visningar: 20
Ni har väl inte missat denna annons från @Stefan S ?

Själv slog jag till på ett brunt läder till en helt annan klocka än den jag har på mig 😝
DCF97025-6877-4062-8DF3-0F2C1A30BECF.png

Jo, det här slog väl ut! Har gett 1000:- jämt nu. Två har inte varit bekväma med att sätta in på MinStoraDag så det återstår för mig att göra.
Två band kvar... förbarma er för en god sak!

Jo, det här slog väl ut! Har gett 1000:- jämt nu. Två har inte varit bekväma med att sätta in på MinStoraDag så det återstår för mig att göra.
Otroligt generöst! 🙏🏼

Vilket fantastiskt intiativ! Och vilket grymt resultat. 🙏

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp