Byt dåBörjar bli så jäkla trött på den här nu.. låter ju som en hel tröska..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byt dåBörjar bli så jäkla trött på den här nu.. låter ju som en hel tröska..
Haha jag är alldeles för rädd för @Staafen eller jag menar Batman
Lägger upp detta så jag kan länka och visa köparna som swishat till mig att jag vidarebefordrat pengarna till MinStoraDag. Uppe i 71 450:- nuJo, det här slog väl ut! Har gett 1000:- jämt nu. Två har inte varit bekväma med att sätta in på MinStoraDag så det återstår för mig att göra.
Två band kvar... förbarma er för en god sak!
Avslutad - Bandrensning till välgörenhet (OWGMARCH) / Rios Vintage 19mm brunt för en hundring kvar
Passar på med lite bandrensning nu under OWGMARCH. Alla pengar går oavkortat dit + jag bjuder på brevporto! Ser helst att ni fixar insättningen på MinStoraDag själva men går givetvis att swisha mig så fixar jag det. Sätter prisideer men tar bud. Snåla inte, alla pengar går till välgörenhet och...klocksnack.se
❤11/3-21 kl 08:03, jag erkänner mig besegrad
Kände lite såhär ang arbetsdagen, -10c, 30/ms och snöyra det är ungefär som att bestiga Mount Everest Vill inte utsätta GMT'n för såna hemskheter, så det fick slinka på en Tisell Explorer
Jag tackar för denna gång, otroligt bra jobbat av allesammans! Extra tack till @Staafen @Berns
Önskar alla kvarvarande ett stort lycka till!
Batman, do you thing
@ArosDå så mina vänner. Har man en deal med sin vän @Brolle89 så har man. Det är dax att gå över till den mörka sidan. Butt-man, hit me with your best lavett and bring the red banner.
För att vara seriös så är detta ett fantastiskt intiativ och att pengarna går till något bra är helt underbart. @Staafen och @Berns ni har styrt upp detta enormt bra och denna tråden är väldigt kul att följa. En sån här grej har iaf fått mig att uppskatta mina andra klockor bra mycket mer än tidigare då jag nästan tröttnat på de men nu känns det helt fantastiskt att ha nått annat på armen. Dock kan jag säga att min Explorer homage känns enormt liten efter att ha burit en rangeman i 10 dagar.
❤Då så mina vänner. Har man en deal med sin vän @Brolle89 så har man. Det är dax att gå över till den mörka sidan. Butt-man, hit me with your best lavett and bring the red banner.
För att vara seriös så är detta ett fantastiskt intiativ och att pengarna går till något bra är helt underbart. @Staafen och @Berns ni har styrt upp detta enormt bra och denna tråden är väldigt kul att följa. En sån här grej har iaf fått mig att uppskatta mina andra klockor bra mycket mer än tidigare då jag nästan tröttnat på de men nu känns det helt fantastiskt att ha nått annat på armen. Dock kan jag säga att min Explorer homage känns enormt liten efter att ha burit en rangeman i 10 dagar.