• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Börjar bli så jäkla trött på den här nu.. låter ju som en hel tröska..
D2DDD499-1223-489B-AACE-09150F6C03C8.jpeg
Byt då 😛

Dag 11: uppskattar klockans detaljer mer och mer för varje dag. Den har växt på mig, tack vare OWG March! ❤️
F6E0657C-36DC-4FD8-BF1C-2B75A1107459.jpeg

däremot uppskattar jag inte grannen som totaltenoverat sin lägenhet i över en månad nu.
Skitkul när man sitter i Teams-möte och grannen får för sig att borra 38 hål i betongväggen samtidigt 🥲

Idag fick man känna att man lever: nederbörd i form av snöslask och så vanliga skåneblåsten på det. Piskade bra i ansiktet när man kom ner till vattnet :dead:
E7CC1AA1-D177-46B3-B17E-C771295A2342.jpeg

Vaknade för övrigt med ett ryck i morse: drömde att jag tagit på mig en av mina Gul:eek:men allt lugnt, den var kvar i klocklådan.

11/3-21 kl 08:03, jag erkänner mig besegrad 😔

Kände lite såhär ang arbetsdagen, -10c, 30/ms och snöyra det är ungefär som att bestiga Mount Everest🗻 Vill inte utsätta GMT'n för såna hemskheter, så det fick slinka på en Tisell Explorer🧭

Jag tackar för denna gång, otroligt bra jobbat av allesammans! Extra tack till @Staafen @Berns 👏

Önskar alla kvarvarande ett stort lycka till!

Batman, do you thing 😱

Bilagor

• PSX_20210311_081125.jpg
    PSX_20210311_081125.jpg
    307.4 KB · Visningar: 22
Jo, det här slog väl ut! Har gett 1000:- jämt nu. Två har inte varit bekväma med att sätta in på MinStoraDag så det återstår för mig att göra.
Två band kvar... förbarma er för en god sak!
Lägger upp detta så jag kan länka och visa köparna som swishat till mig att jag vidarebefordrat pengarna till MinStoraDag. Uppe i 71 450:- nu 👍

1615447246612.png

Dag 11.

Känns som man är djupt inne i dimman nu. Jag måste kolla datumet på mobilen och drar mig för att kolla tiden på handleden. Bytt band men det hjälpte föga.
Man kanske ska köpa nytt band? Att lägga mer pengar på den här klockan känns kanske inte så aktuellt. Man kanske kan få någon annan att betala?
CE9CE40D-FABE-45A5-9B05-1705E71071CD.jpeg

Oh, by the way
FC320855-3AA6-408D-9465-3E2866EC021D.jpeg

”Mexico will pay for the wall!”

@Berns och @Staafen Ska man redovisa i tråden när man köper lotter, eller stämmer ni av med listan?

Förresten, de som inte är kopplade till Klocksnack och går in och läser beskrivningen varför vi donerar pengar kliar sig nog i huvudet av ”utmaningen” att bära en och samma klocka i en månad 😁

Mäktigt om vi når upp till 100.000sek vid slutet av månaden vilket finns all anledning att tro och hoppas att så blir fallet, och med råge :heart::heart::heart:

Skärmavbild 2021-03-11 kl. 08.32.23.png

Då så mina vänner. Har man en deal med sin vän @Brolle89 så har man. Det är dax att gå över till den mörka sidan. Butt-man, hit me with your best lavett and bring the red banner.

För att vara seriös så är detta ett fantastiskt intiativ och att pengarna går till något bra är helt underbart. @Staafen och @Berns ni har styrt upp detta enormt bra och denna tråden är väldigt kul att följa. En sån här grej har iaf fått mig att uppskatta mina andra klockor bra mycket mer än tidigare då jag nästan tröttnat på de men nu känns det helt fantastiskt att ha nått annat på armen. Dock kan jag säga att min Explorer homage känns enormt liten efter att ha burit en rangeman i 10 dagar.

Bilagor

• F975CA27-FC00-4F70-9ACC-A0F8E8D81AAB.jpeg
    F975CA27-FC00-4F70-9ACC-A0F8E8D81AAB.jpeg
    112.4 KB · Visningar: 8
  • 5CBBEC30-BBB2-4C52-9AFE-3EE94156284D.jpeg
    5CBBEC30-BBB2-4C52-9AFE-3EE94156284D.jpeg
    411.5 KB · Visningar: 7
11/3-21 kl 08:03, jag erkänner mig besegrad 😔

Kände lite såhär ang arbetsdagen, -10c, 30/ms och snöyra det är ungefär som att bestiga Mount Everest🗻 Vill inte utsätta GMT'n för såna hemskheter, så det fick slinka på en Tisell Explorer🧭

Jag tackar för denna gång, otroligt bra jobbat av allesammans! Extra tack till @Staafen @Berns 👏

Önskar alla kvarvarande ett stort lycka till!

Batman, do you thing 😱
AddText_03-11-08.48.10.jpg

Då så mina vänner. Har man en deal med sin vän @Brolle89 så har man. Det är dax att gå över till den mörka sidan. Butt-man, hit me with your best lavett and bring the red banner.

För att vara seriös så är detta ett fantastiskt intiativ och att pengarna går till något bra är helt underbart. @Staafen och @Berns ni har styrt upp detta enormt bra och denna tråden är väldigt kul att följa. En sån här grej har iaf fått mig att uppskatta mina andra klockor bra mycket mer än tidigare då jag nästan tröttnat på de men nu känns det helt fantastiskt att ha nått annat på armen. Dock kan jag säga att min Explorer homage känns enormt liten efter att ha burit en rangeman i 10 dagar.
@Aros
Dags att rasta ryssen!

AddText_03-11-08.54.38.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp