Bluegrodan
Basic
Man får försöka underhålla sig så gott det går när man har tråkigt på jobbet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Näe, det brukar kunna piska på ordentligt där uppe på toppen. Hoppas vinden lägger sig !Ja det har det säkert men man vill nog inte vara där uppe nu. Vi hann åka ner och skulle ta första liften så stängde dom allt. Blev en svettig promenad upp tillbaka till stugan
Dag 11, 20 kvar.
11 dagar?
Fy fan...DET ÄR JU SJUUUKT LÅNGT KVAR!
Känns lite som vår här nu också.
Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Ledig dag idag så om någon undrar vad jag är så sitter jag på balkongen och dricker frozen margaritas.
Kom osökt att tänka på denna...
Jag har inte riktigt koll. Måste in på Instagram och kontrollera
oklart om detta har behandlats tidigare, men har du någon trevlig historia till din fina 2914?Leverans från @Staafen dök precis upp! Tack för snabb leverans och fina NATO-band, dessa skall nu testas
Vad sägs om resultatet? Nu kan jag äntligen rocka Ploppen i sann ”Gianni Agnelli-anda”. Nu fattas bara snabba glasögon 🕶
Uppdaterat@Berns och @Staafen Ska man redovisa i tråden när man köper lotter, eller stämmer ni av med listan?
Förresten, de som inte är kopplade till Klocksnack och går in och läser beskrivningen varför vi donerar pengar kliar sig nog i huvudet av ”utmaningen” att bära en och samma klocka i en månad
Mäktigt om vi når upp till 100.000sek vid slutet av månaden vilket finns all anledning att tro och hoppas att så blir fallet, och med råge
Asså hade det inte varit för hur trevlig den här tråden är hade jag och Musse gett upp för länge sen. Man vill ju med gott samvete kunna hänga här så länge som möjligt Så vi fortsätter att kämpa!Jag råkade gå in på Rolextråden och blev nästan lite deprimerad. Den här tråden är underbar! ❤
Håll fanan högt!