Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blodhunden spårar! @StaafenJag ger upp!
Haha skönt att du bytte till röd banner direkt!Jag ger upp!
Även Batman måste ta ett möte då och då! Det är sen gammalt.Haha skönt att du bytte till röd banner direkt!
Ska in i möte men lavett kommer.
Frugan bokade ett Teamsmöte för att kolla hur det är med mig egentligen!Även Batman måste ta ett möte då och då! Det är sen gammalt.
Frugan bokade ett Teamsmöte för att kolla hur det är med mig egentligen!
Frugan bokade ett Teamsmöte för att kolla hur det är med mig egentligen!
Jaha, vad ska vi hitta på för kul i dag då…?
EDIT: Skulle vara en gif - hur får jag till det?
❤Jag ger upp!
Äsch, så krystat var det väl inte, har sett värre13:50-ish, då måste man ta en bild!
Försökte även få till en okrystad ”här står jag lite coolt och dricker kaffe”-bild, men resultatet blev väldigt krystat...
Har sett den där bilden många gånger men slog mig nu att bågarna på brillorna inte går bakom öronen. De sitter utanpå, skumt .Vad sägs om resultatet? Nu kan jag äntligen rocka Ploppen i sann ”Gianni Agnelli-anda”. Nu fattas bara snabba glasögon 🕶
Ja samma här, tog ett tag innan jag lade märke till det. Som att det inte var tillräckligt att bära klockan utanpå skjortanHar sett den där bilden många gånger men slog mig nu att bågarna på brillorna inte går bakom öronen. De sitter utanpå, skumt .
@Staafen !!Ser ni min avatar? Vet ni varför jag visar bara halva ansiktet på bilden? Nej? Fråga Batman.
Helt klart! Ny klocka och en näve lugnande blir det nog för min del.Checkar in idag igen, funderar på om man ska sätta någon form av belöning till sig själv efter det här, kanske en ny klocka
@Staafen !!Ser ni min avatar? Vet ni varför jag visar bara halva ansiktet på bilden? Nej? Fråga Batman.
Ser ni min avatar? Vet ni varför jag visar bara halva ansiktet på bilden? Nej? Fråga Batman.