• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Checkar in idag igen, funderar på om man ska sätta någon form av belöning till sig själv efter det här, kanske en ny klocka🤔
20210311_140529.jpg

Helt klart! Ny klocka och en näve lugnande blir det nog för min del.
Jag röstar också för någon belöning, nu har du ju liksom en chans att kunna skylla ett klockköp på att du varit så duktig i mars😉 För egen del ligger en Grand Seiko och väntar på mig 1 april
4DAE705C-4F20-4C88-BCB6-CD1C152D5A3A.jpeg

Jag röstar också för någon belöning, nu har du ju liksom en chans att kunna skylla ett klockköp på att du varit så duktig i mars😉 För egen del ligger en Grand Seiko och väntar på mig 1 april
4DAE705C-4F20-4C88-BCB6-CD1C152D5A3A.jpeg
Hmm ja får se vad plånboken tillåter. Känns som att det blir tre långa veckor om du ska ha den där liggandes utan att få använda den haha. Väldigt fin är den iaf!

Jag tror även youtubern Bark & Jack har haft precis en sån och gjort en del videos. Ifall du skulle vilja testa dig lite och tycker det är för lätt att bara ha den liggandes och inte få prova😁

Hmm ja får se vad plånboken tillåter. Känns som att det blir tre långa veckor om du ska ha den där liggandes utan att få använda den haha. Väldigt fin är den iaf!

Jag tror även youtubern Bark & Jack har haft precis en sån och gjort en del videos. Ifall du skulle vilja testa dig lite och tycker det är för lätt att bara ha den liggandes och inte få prova😁

Stämmer att Bark & Jack har gjort videos på GS:en. Tittade på dom förra året när jag velade om jag skulle köpa samma modell :)

Ja det låter vettigt! Jaaag vet, kommer bli tufft. Lär bli en hel del pillandes och tittande på den, men ska försöka låta bli att testa😢
Exakt han har haft den ett tag. Har suktat efter den här länge, och har nog sett varenda youtube-video med den😅 Typiskt att jag väl skulle hitta en i mitten av Mars...

Ja... Tänkte det kunde vara kul och gå och titta lite i lokala butiken. Dom hade ju fått in Certinas DS Action i 38mm. Synd man inte fick testa på handleden, men i handen och jämfört med Yema så såg den sjukt bra ut. Att jag dessutom fick väldigt bra pris så var jag ju nästan tvungen att köpa en Sommarbeater redan nu.
OWGM är kul........
3D6506FF-1A8C-4BD8-A14B-0156B02A06ED.jpeg

Ja... Tänkte det kunde vara kul och gå och titta lite i lokala butiken. Dom hade ju fått in Certinas DS Action i 38mm. Synd man inte fick testa på handleden, men i handen och jämfört med Yema så såg den sjukt bra ut. Att jag dessutom fick väldigt bra pris så var jag ju nästan tvungen att köpa en Sommarbeater redan nu.
OWGM är kul........
3D6506FF-1A8C-4BD8-A14B-0156B02A06ED.jpeg
41rUq1.gif

OWGM är kul........
De verkar riktigt bra de där! Hur är den i storlek? Siffror är en sak men bildreferenser är hårdvaluta! ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp