S
Staafen
Guest
Det blev ju riktigt bra! Tack själv!Leverans från @Staafen dök precis upp! Tack för snabb leverans och fina NATO-band, dessa skall nu testas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev ju riktigt bra! Tack själv!Leverans från @Staafen dök precis upp! Tack för snabb leverans och fina NATO-band, dessa skall nu testas
Röjer efter snön från Skåne, blöt och tung
Torsdag, nedförsbacke, snöfall och samma klocka. Life has its ups and downs.
Jaha, då fick man precis hembesök från @Berns som drog hela regelverket med vad som gäller kvarvarande månad
Och @Clark Kent stod tyst och lyssnade !
Kul att du frågar! Man kan väl säga att den gått i arv egentligen. Den kommer från sambons morfar som gick bort för länge sedan och när sambons mormor gick bort ifjol köpte jag lös den för en symbolisk summa osedd och ovetandes vad för klocka/märke/modell det var. Så denna kommer att stanna hos oss även om den är värd bra mycket mer än vad någon av oss hade trott hehe. Sambons morfar hade denna klocka när han arbetade i skogen och reparerade skogsmaskiner så den har vart med ett tag och slitits men den åkte in på en nödvändig service i Januari 2021 för att få sig en genomgång och byte av glas, sekundvisare och krona till original, men ville inte ha den polerad utan det ska synas att den är gammal och att den varit med ett tag.oklart om detta har behandlats tidigare, men har du någon trevlig historia till din fina 2914?
Arv, fynd, köp eller annat spännande?
Nu snackar vi classy! Glöm inte dubbelskjorta och skalmarna på utsida örat ocksåVad sägs om resultatet? Nu kan jag äntligen rocka Ploppen i sann ”Gianni Agnelli-anda”. Nu fattas bara snabba glasögon 🕶
Blev en riktig fullträff med den kombonNu är det äntligen gummi på Ploppen Börjar med det ”tråkiga” blåa, så sparar jag lite på det fräna orangea
Hahah ja men visst?! Sambon var inte riktigt lika imponerad, utan undrade om jag slagit i skallen och tappat det helt Dubbelskjorta står näst på tur, sen kanske jag får sätta mitt egna mode och köra ”Norrland-style”, dvs klockan utanpå dunjackanNu snackar vi classy! Glöm inte dubbelskjorta och skalkarna på utsida örat också
Tack, den gjorde sig faktiskt riktigt bra på gummi. Blir en helt annan känsla än med mesh, känns ännu mer toolig nuBlev en riktig fullträff med den kombon
Vackert! Jadu, den är värt ett par nollor, mycket trevlig. Kul (om än tråkig) historia men ett fint sentimentalt minne! Har själv en guldklumps omega från -58 som tillhörde min farfar som jag hittade på mina föräldrars vind för 1,5 år sedan.Kul att du frågar! Man kan väl säga att den gått i arv egentligen. Den kommer från sambons morfar som gick bort för länge sedan och när sambons mormor gick bort ifjol köpte jag lös den för en symbolisk summa osedd och ovetandes vad för klocka/märke/modell det var. Så denna kommer att stanna hos oss även om den är värd bra mycket mer än vad någon av oss hade trott hehe. Sambons morfar hade denna klocka när han arbetade i skogen och reparerade skogsmaskiner så den har vart med ett tag och slitits men den åkte in på en nödvändig service i Januari 2021 för att få sig en genomgång och byte av glas, sekundvisare och krona till original, men ville inte ha den polerad utan det ska synas att den är gammal och att den varit med ett tag.
Hemlis, jag har kört så hela vintern. Började som ett sämre skämt men nu gillar jag det, skönt och praktiskt på riktigt. Sambon vänjer sig ska du seHahah ja men visst?! Sambon var inte riktigt lika imponerad, utan undrade om jag slagit i skallen och tappat det helt Dubbelskjorta står näst på tur, sen kanske jag får sätta mitt egna mode och köra ”Norrland-style”, dvs klockan utanpå dunjackan
Jasså, där ser man! Förstår att det egentligen både är praktiskt och skönt, lite sämre med hur det ser ut bara Men då vet jag vilken tok det är om jag ser någon med klockan över jackan hahaHemlis, jag har kört så hela vintern. Började som ett sämre skämt men nu gillar jag det, skönt och praktiskt på riktigt. Sambon vänjer sig ska du se
Obs, arkivbilder
Äh, så länge man hävdar att det är trendigt (om nu någon bryr sig) så kommer man undan med det mestaJasså, där ser man! Förstår att det egentligen både är praktiskt och skönt, lite sämre med hur det ser ut bara Men då vet jag vilken tok det är om jag ser någon med klockan över jackan haha
Nej. Den där är störtskön! Kämpa!Dag 11. Nu börjar det ta emot rejält.
Så jäkla sant! Och nån ska ju vara först med en trendÄh, så länge man hävdar att det är trendigt (om nu någon bryr sig) så kommer man undan med det mesta
Svårsmält!//Lunchdags
+På det.Hmm, inte ens halvvägs!
Extra jobbigt att se bilder på diverse drycker i tråden också när man kör vit månad...
Löser det under dagen!@Staafen
Tagga alla kvarvarande nu och så är det incheck minst varannan dag som gäller
Let’s track the quitters down!