Var tvungen att göra samma, dottern tyckte nog att min var helt okej ändå
Min gumma är inte så intresserad. Mamma duschar och hon är hungrig så skyller på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var tvungen att göra samma, dottern tyckte nog att min var helt okej ändå
Word!”You never actually own a Swatch X-ray Vision, you merely look after it for the next generation.”
Får man dricka fin-öl från Majorna på din färja? På Styrsöbolaget har jag fått bassing för en klass 1.Skynda hemåt med båten så man hinner koppla upp dagens sista Teamsmöte. Förvisso laga-mat-med-kollegorna så det e helt okej! Träffade en släkting till en som cirkulerat i min närhet senaste tiden.
Kämpa team Äppelklocka.
Du kan få låna min senare och testa om intresset ökar ett par graderMin gumma är inte så intresserad. Mamma duschar och hon är hungrig så skyller på det
Den där är såå bra! Hade 003 (svarta) men den blir lite för blingig för den sportiga stil den försöker hålla. Den där är just precis snäppet sportigare med sin matta tavla. Det enda minus jag kan komma på är att det som vanligt med GS saknas Micro justering i länken. Vet du.... Den är så bra så du kanske skulle prova den lite...Jag röstar också för någon belöning, nu har du ju liksom en chans att kunna skylla ett klockköp på att du varit så duktig i mars För egen del ligger en Grand Seiko och väntar på mig 1 april
Du kan få låna min senare och testa om intresset ökar ett par grader
Bara att höra av digTroligtvis! Din ser säkert betydligt mer intressant ut för dom små liven
Kan bara hålla med, känns som en riktig fullträff i mina ögon, åtminstone rent designmässigt. Sedan är det väl synd med avsaknaden av microjustering, men det kan jag inte svara på ännu. Hopps verkligen att den kommer sitter bra Nästan så att jag måste göra det, men bara nästan Kommer bli npgra tuffa veckor det här!!Den där är såå bra! Hade 003 (svarta) men den blir lite för blingig för den sportiga stil den försöker hålla. Den där är just precis snäppet sportigare med sin matta tavla. Det enda minus jag kan komma på är att det som vanligt med GS saknas Micro justering i länken. Vet du.... Den är så bra så du kanske skulle prova den lite...
Fusk, det är ju inte "lögardagen" ännu. Det är inte förrän den 13:e mars. //SMPn är redo för veckans bad
Det är sånt folk i ens närhet får ha överseende med baraNä precis, tänkte att den kan jag köpa igen för nästan samma pris. Men ändå, lite psycho-varning är det ju
Det hade jag helt missat, som tur är det bara sonen som ska bada så jag borde klara mig från en strafflavett?Fusk, det är ju inte "lögardagen" ännu. Det är inte förrän den 13:e mars. //
Stackarn! Risken finns väl att han blir skelögd om han tittar in i den där psykosklockan för länge!Snyggt!
Min son trodde säkert handsåg i syne/dubbelt.
Helt legit! Vem blir inte grinig när man är hungrig?Min gumma är inte så intresserad. Mamma duschar och hon är hungrig så skyller på det
En klocka ,en månad och ett armband. Bonus om man byter handled ! //Sitter i soffan och funderar på det här med att vara owg, skulle vara extremt skönt att ge upp nu...
Men då kommer envisheten / vinnarskallen och de tankarna försvinner!
En klocka, en månad och ett armband klarar jag. Men fel handled - där går f*n gränsenEn klocka ,en månad och ett armband. Bonus om man byter handled ! //
Fegis, vågar inte prova något nytt utanför boxen ! //En klocka, en månad och ett armband klarar jag. Men fel handled - där går f*n gränsen
Jag gissar på att det sitter kvar från det militära?Fegis, vågar inte prova något nytt utanför boxen ! //
Svarar mig själv. Besvikelsen är total!! Trevlig ödmjuk och sympatisk chef (men det kan ju ändras med tiden förvisso)Torsdag, dag 11. Vad har den har dagen att bjuda på då?? Jo jag ska få träffa min nya chef för första gången. Han kommer straight outta HQ. Blir nog spännande... Fast i ärlighetens namn är jag mest nyfiken på vad han har runt handleden?? Hans övriga kollegor som glider runt i kostym på fina gatan brukar ha rätt schyssta (läs dyra) klockor. Får se om han är ett undantag. Låt oss hoppas han inte åker härifrån med en blåklocka rikare bara. Ha en fin dag kamrater
Helt rätt, man är fostrad upp "uppdragstaktik anda" dvs bara man vet C.B.I.S så löser man uppgiften på lämpligt sätt med tilldelade resurser ! //Jag gissar på att det sitter kvar från det militära?
Det verkar finnas plats på brallorna för min bellmatic. Du kan ju kolla intressetBreakar internationellt med fickuret nu! Först Trump och nu detta. Otroligt!
Haha, tack för det! Sitter på en DW 5600 redan, men är otroligt sugen på en Rangeman.Men du vet att du är välkommen in i G-gemenskapen när som helst Kööööööööööööp
Tack! De är riktigt sköna och bra för lite snabbare pass.Men snygga dojjor!!
Det är skillnad på skit å pannkaka. Jag skulle åxå bassat en lättölFår man dricka fin-öl från Majorna på din färja? På Styrsöbolaget har jag fått bassing för en klass 1.
Väntar bara på att mina träd ska blåsa ner på grannens hus och urholka klockbudgeten för 2021Va ute tidigare å lagade brevlådan som blåst sönder. Tänkte det va snabbt fixat så jag körde Foppa-tofflor och struntade i jackan. Nu blåste precis ett träd ner på andra sidan gatan. Tur att det inte landade på brevlådan. Jag vill inte gå ut igen.