• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Var tvungen att göra samma, dottern tyckte nog att min var helt okej ändå 😄
7D8F8CF0-4BF3-4154-8294-B8E9FFF73E44.jpeg

Min gumma är inte så intresserad. Mamma duschar och hon är hungrig så skyller på det 😅

PXL_20210311_163116768.jpg

Jag röstar också för någon belöning, nu har du ju liksom en chans att kunna skylla ett klockköp på att du varit så duktig i mars😉 För egen del ligger en Grand Seiko och väntar på mig 1 april
4DAE705C-4F20-4C88-BCB6-CD1C152D5A3A.jpeg
Den där är såå bra! Hade 003 (svarta) men den blir lite för blingig för den sportiga stil den försöker hålla. Den där är just precis snäppet sportigare med sin matta tavla. Det enda minus jag kan komma på är att det som vanligt med GS saknas Micro justering i länken. Vet du.... Den är så bra så du kanske skulle prova den lite... 😎

Den där är såå bra! Hade 003 (svarta) men den blir lite för blingig för den sportiga stil den försöker hålla. Den där är just precis snäppet sportigare med sin matta tavla. Det enda minus jag kan komma på är att det som vanligt med GS saknas Micro justering i länken. Vet du.... Den är så bra så du kanske skulle prova den lite... 😎
Kan bara hålla med, känns som en riktig fullträff i mina ögon, åtminstone rent designmässigt. Sedan är det väl synd med avsaknaden av microjustering, men det kan jag inte svara på ännu. Hopps verkligen att den kommer sitter bra😁 Nästan så att jag måste göra det, men bara nästan😉 Kommer bli npgra tuffa veckor det här!!

Torsdag, dag 11. Vad har den har dagen att bjuda på då?? Jo jag ska få träffa min nya chef för första gången. Han kommer straight outta HQ. Blir nog spännande... Fast i ärlighetens namn är jag mest nyfiken på vad han har runt handleden?? Hans övriga kollegor som glider runt i kostym på fina gatan brukar ha rätt schyssta (läs dyra) klockor. Får se om han är ett undantag. Låt oss hoppas han inte åker härifrån med en blåklocka rikare bara. Ha en fin dag kamrater
25B768E0-3FD7-46D5-9C83-FCCD6287801B.jpeg
Svarar mig själv. Besvikelsen är total!! Trevlig ödmjuk och sympatisk chef (men det kan ju ändras med tiden förvisso)
Men klockfan, kunde man ju gett sig själva fan på att han givetvis bar en applewatch 😳 Kom inglidandes på parkeringen i en Tesla, kliver ut och ser ut att ha lite klass och stil ändå med välsittande kavaj, vit skjorta, snygga brallor, skor och ståndsmässig portfölj. Sen antiklimaxet när jag såg hand AW. Jaja, sånt är livet. Ytterligare en kollega att INTE dela klockintresset med.

Till råga på allt elände ser jag nu att jag har 9 sidor att läsa ikapp 😳 Hoppas det åtminstone delats ut någon lavett under dagen?!?

bild för att det är roligare. Sidenote: Börjar sakna min panna en hel del...
5FAA98AD-C854-418D-BDF9-3AF117B8926A.jpeg

Va ute tidigare å lagade brevlådan som blåst sönder. Tänkte det va snabbt fixat så jag körde Foppa-tofflor och struntade i jackan. Nu blåste precis ett träd ner på andra sidan gatan. Tur att det inte landade på brevlådan. Jag vill inte gå ut igen.
474BDEFF-9309-47C5-974E-8549CF607833.jpeg
Väntar bara på att mina träd ska blåsa ner på grannens hus och urholka klockbudgeten för 2021😨

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp