Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppla. Hur mår kronpackningen på ditt ex.?Snöstorm? Inga problem för SHERPAN
Inbillar mig att referensen satt på samtliga guiders handleder under sin tid....
Ehh. Skit i pannan och köp en AW istället.Svarar mig själv. Besvikelsen är total!! Trevlig ödmjuk och sympatisk chef (men det kan ju ändras med tiden förvisso)
Men klockfan, kunde man ju gett sig själva fan på att han givetvis bar en applewatch Kom inglidandes på parkeringen i en Tesla, kliver ut och ser ut att ha lite klass och stil ändå med välsittande kavaj, vit skjorta, snygga brallor, skor och ståndsmässig portfölj. Sen antiklimaxet när jag såg hand AW. Jaja, sånt är livet. Ytterligare en kollega att INTE dela klockintresset med.
Till råga på allt elände ser jag nu att jag har 9 sidor att läsa ikapp Hoppas det åtminstone delats ut någon lavett under dagen?!?
bild för att det är roligare. Sidenote: Börjar sakna min panna en hel del...
Wow, otroligt generöst @Rholm!Underbart intiativ!
https://klocksnack.se/threads/auktion-owg-min-stora-dag.146528/
@Staafen tar du auktionsklubban och skriker ut den här på lördag.
Det var inte minFår man dricka fin-öl från Majorna på din färja? På Styrsöbolaget har jag fått bassing för en klass 1.
Lika så bra, den är ändå för stor och klossigHaha exakt, har sålt den Fick hem en Grand Seiko, så då fick PRX:en lämna trots att den aldrig testats... Snacka om knäpp man är ibland, köpa en klocka och sälja utan att ens testat den
Stort grattis!Fyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Fyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Fyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Grattis på födelsedagenFyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Ingen dålig kombo!Fyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
GrattisFyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
1200 kr bjudetWow, otroligt generöst @Rholm!
Jag bjuder 1000kr.
Kom igen nu, killen med klubban kan ju inte vinna!
Ett stort grattis är på sin plats!Fyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Din BB58 är en fin klocka. Är Panerai så mycket mer spännande?Svarar mig själv. Besvikelsen är total!! Trevlig ödmjuk och sympatisk chef (men det kan ju ändras med tiden förvisso)
Men klockfan, kunde man ju gett sig själva fan på att han givetvis bar en applewatch Kom inglidandes på parkeringen i en Tesla, kliver ut och ser ut att ha lite klass och stil ändå med välsittande kavaj, vit skjorta, snygga brallor, skor och ståndsmässig portfölj. Sen antiklimaxet när jag såg hand AW. Jaja, sånt är livet. Ytterligare en kollega att INTE dela klockintresset med.
Till råga på allt elände ser jag nu att jag har 9 sidor att läsa ikapp Hoppas det åtminstone delats ut någon lavett under dagen?!?
bild för att det är roligare. Sidenote: Börjar sakna min panna en hel del...
Höjer till 14001200 kr bjudet
1500Höjer till 1400
@RholmHöjer till 1400
Eller vilken set up han har på tavlan samt, vilka appar han har installerade på AW. Möjligheterna är oändligaEhh. Skit i pannan och köp en AW istället.
Kan ju alltid gå till butik och prova.
Fråga chefen vart han har köpt sin.
Fråga chefen om det är kö på hans ref.
Möjligheterna är många...
Grattis! Bra comboFyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Fel fokus på många sätt. 0-2 till Örebro