Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv har jag väntat sedan 16/1 på min OWG MARCH-klocka!Alltså förhelvete PostMord, väntat 20 dagar på att ett bronsspänne ska komma hem nu......
Ditt index kl 11 börjar sväva iväg...Torsdag, dag 11. Vad har den har dagen att bjuda på då?? Jo jag ska få träffa min nya chef för första gången. Han kommer straight outta HQ. Blir nog spännande... Fast i ärlighetens namn är jag mest nyfiken på vad han har runt handleden?? Hans övriga kollegor som glider runt i kostym på fina gatan brukar ha rätt schyssta (läs dyra) klockor. Får se om han är ett undantag. Låt oss hoppas han inte åker härifrån med en blåklocka rikare bara. Ha en fin dag kamrater
Jag tänkte tagga alla i ett inlägg men har inte hunnit än. Några förslag?@Staafen hur får vi respons från de ca 20% som inte checkar in? Hot om röd banner, det är väl det enda rätta?
Ja 58:an är sjukt bra. Keeper for life! Inte mycket att klaga på, egentligen!Din BB58 är en fin klocka. Är Panerai så mycket mer spännande?
Var inte den tänkt till owgmarch 2022?Själv har jag väntat sedan 16/1 på min OWG MARCH-klocka!
Tips igen som jag skrev innan, om du ska tagga alla, försök göra det i ett och samma inlägg utan att redigera och lägga till i efterhand, då kommer inga notiser uppJag tänkte tagga alla i ett inlägg men har inte hunnit än. Några förslag?
Om man sitter och smyglyssnar på ett par Sonus Faber står man väl ut med det mestaDe här är en baggis!
Ehh. Skit i pannan och köp en AW istället.
Kan ju alltid gå till butik och prova.
Fråga chefen vart han har köpt sin.
Fråga chefen om det är kö på hans ref.
Möjligheterna är många...
...och glömma allt som heter Baselworld/HourUniverse, Watches & Wonders och liknande och lägg in Apples Keynotes i kalendern istället och diskutera senaste släppen eller uppdateringarna.Eller vilken set up han har på tavlan samt, vilka appar han har installerade på AW. Möjligheterna är oändliga
SE2017Om man sitter och smyglyssnar på ett par Sonus Faber står man väl ut med det mesta
Ja jävlar va spejsigt Jävla Wish-kopia med flygande index...Ditt index kl 11 börjar sväva iväg...
Vadå, måste det checkas in?? Varit lite i BB36 tråden med j*vligt sval respons så har inte varit så aktiv här alls@Staafen hur får vi respons från de ca 20% som inte checkar in? Hot om röd banner, det är väl det enda rätta?
Själv har jag väntat sedan 16/1 på min OWG MARCH-klocka!
Skål och Grattis!Fyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Förstår att du klarar dig med en den pjäsenSkål och Grattis!
Bästa dagen att fylla på om du frågar mig
Blev en lugn tillställning här med. Sparar på krutet till nästa år när jag fyller jämt.
Hoppas du får en bra kväll.
@Derix
Sitter och pysslar med 4-åringen varpå hon säger
”Pappa, vad har du för klocka på dig? Den liknar inte dom klockorna du brukar ha...”
Har vi en ny medlem på klocksnack om en sisådär 14 år???
Bra spanat!
Fyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Kul att någon visste vad det varOm man sitter och smyglyssnar på ett par Sonus Faber står man väl ut med det mesta
Svarar mig själv. Besvikelsen är total!! Trevlig ödmjuk och sympatisk chef (men det kan ju ändras med tiden förvisso)
Men klockfan, kunde man ju gett sig själva fan på att han givetvis bar en applewatch Kom inglidandes på parkeringen i en Tesla, kliver ut och ser ut att ha lite klass och stil ändå med välsittande kavaj, vit skjorta, snygga brallor, skor och ståndsmässig portfölj. Sen antiklimaxet när jag såg hand AW. Jaja, sånt är livet. Ytterligare en kollega att INTE dela klockintresset med.
Till råga på allt elände ser jag nu att jag har 9 sidor att läsa ikapp Hoppas det åtminstone delats ut någon lavett under dagen?!?
bild för att det är roligare. Sidenote: Börjar sakna min panna en hel del...