Grattis.//Idag kom denna trevliga sak! Seiko 7005-8052 från mars 1974. Jag har inte testat den och kommer inte göra förrän i april.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis.//Idag kom denna trevliga sak! Seiko 7005-8052 från mars 1974. Jag har inte testat den och kommer inte göra förrän i april.
Tack och alla andra som grattat också
Börjar du tröttna nu under OWG? Jag ställer upp och köper i april så att du slipper se den mer!Vadå, måste det checkas in?? Varit lite i BB36 tråden med j*vligt sval respons så har inte varit så aktiv här alls
Grattis till en fin dinka!Idag kom denna trevliga sak! Seiko 7005-8052 från mars 1974. Jag har inte testat den och kommer inte göra förrän i april.
Ännu en respektive i denna tråd som får agera handledsmodell för nyinköpt klocka...godnatt!
Stort tack!Grattis till en fin dinka!
Grattis! Hoppas du fick en fin födelsedagFyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Bjuder du inte på ett handledsskott?Stort tack!
Helt legit! Vem blir inte grinig när man är hungrig?
Grattis!Fyller år. Lite märkligt. Förra året var det pompa och ståt. Idag blev det spaghetti och whiskey. Bra på olika sätt
Tro faen det, en biceps är ju ett jäkligt dåligt substitut till en nappHon brukar försöka använda min biceps som napp när hon är hungrig. Dock blir hon sur efter en stund
Tro faen det, en biceps är ju ett jäkligt dåligt substitut till en napp
Bjuder du inte på ett handledsskott?
Här på K&S alldeles nyligenVart hittade du den där anadigi polarisen ?
Var samma här, tösen hade alltid napp, gärna hela sängen full. Grabben hade två nallar som hängde med överallt iställetHon är lite konstig, hon suger en stund och sedan vill hon ha nappen. Hennes storasyster ville inte ha napp öht
Kronpackningen är intakt, med det sagt fick den inte smaka mer snö än nödvändigt. Så våghalsig är jag inte..Hoppla. Hur mår kronpackningen på ditt ex.?
Glömde ju dagens wristshot här inne ju!
Nej tackDu får väl se till att plocka upp en Moser alp watch. Det gäller att hitta en gemensam nämnare för att brygga över stora klyftor.
Fyller man år måste man få unna sig en redig pjäs. Uret är dock bra nog för att stå ut med nykter. Ni får nog klara er utan mig på andra sidan.Förstår att du klarar dig med en den pjäsen
Haha. Mästerliga Batslaps denna afton
Stort grattis!Skål och Grattis!
Bästa dagen att fylla på om du frågar mig
Blev en lugn tillställning här med. Sparar på krutet till nästa år när jag fyller jämt.
Hoppas du får en bra kväll.