Hammersmark
Basic
Ännu en dag som PostMord misslyckas med sitt uppdrag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MARS - Årets segaste månadHåller med, brukar inte månader gå fortare än såhär?
Jag har snart två som ligger och väntar på att få prövas...
Nehe, jag har tillåtelse av läderlappen att bråka med er
Ledsen, men det blir tyvärr ingen like på den bilden...Dag12. Igår fyllde jag år. Tur man inte föddes idag. För idag fyller Djurgårdens IF 130 år.
Hurra hurra hurra!
Nehe, jag har tillåtelse av läderlappen att bråka med er
Gillar verkligen din Sinn, är det en marinblå urtavla?Kul med lite vinter igen!
Då fyller du ju år samma dag som Gais, fan va avundsjuk jag blev nu!Dag12. Igår fyllde jag år. Tur man inte föddes idag. För idag firar vi Djurgårdens IF som fyller 130 år.
Hurra hurra hurra!
Jag tycker att den varierar lite beroende på ljusförutsättningar men den är otroligt fin. Köp med fördel här: https://www.eriksonurhandel.se/sinn/104-st-sa-i-b-f-lank.htmlGillar verkligen din Sinn, är det en marinblå urtavla?
Lite plågsamt ska det väl vara???Håller med, brukar inte månader gå fortare än såhär?
Jag har snart två som ligger och väntar på att få prövas...
Du vann!Någon här som skulle kunna hjälpa mig köpa lotter om jag swishar pengar. Är lite mosig i huvudet pga mediciner här på sjukhuset så känner att alla de steg det innebär att skriva ochn greja kan bli fel. Däremot en enkel swish klarar jag galant.
Edit: Fixade det
Diggar att du börjat fota mer med kameran istället för telen!
Tack för du förstört alla mina framtida födelsedagarDå fyller du ju år samma dag som Gais, fan va avundsjuk jag blev nu!
Ja det blir ju helt klart en annan känsla i bilderna och Fuji har så otroligt fina färger på sina JPEG.Diggar att du börjat fota mer med kameran istället för telen!
Vet du vad! Jag erkänner, jag använde en annan klocka redan förrigår! Jag stod bara inte ut med det här förbaskade självskadebeteendet!
Come at be Batman, är inte rädd för dig! Gå och skaffa dig ett par riktiga superkrafter, istället för att ha kalsongerna utanför byxorna!
Edit: @Nissestr hoppas du är nöjd nu!!
Såja! Visste väl att det var något på g. Nu får jag fortsätta & sniffa runt efter andra offerHahah, tack för i år grabbar.