Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faller arrangören blir det anarki, håll ut @Staafen
Tror det var XT-1Ja verkligen, vilken Fuji har du?
Skål kompis!Skål på er!
Jag ser till att lägga upp nästa veckas lotteri under helgen där kommer du se dina lottnummer.Missade lotteriet denna vecka med, köpte fyra lotter tio i fyra, hoppas det blir vinst nästa vecka
Skål på er!
Skål!Skål på er!
Underbart initiativFör att söka förlåtelse för mitt snedsteg att byta klocka mitt under brinnande OWGM så ska jag sona det genom att skänka en summa pengar till Min Stora Dag genom jobbet.
Jag jobbar hos en relativt stor fastighetsägare i Sthlm och vi har cykelrensning i cykelrummen inför varje vår. Dessa cyklar iordningsställas och säljs sen vidare av en stiftelse. Överskottet skänks sen till välgörenhet.
I år kommer jag att skänka dessa till Min Stora Dag. Förmodligen blir det under sensommaren eller tidig höst och brukar hamna runt 10k.
Inte bara för att jag misslyckades utan för att det är en väldigt fin sak MSD gör för barnen.
Jamen då är det verkligen dags för pension. Du kan få supporta ÖHK istället nu när DIF börjar med bridge på ålderns höst.Dag12. Igår fyllde jag år. Tur man inte föddes idag. För idag firar vi Djurgårdens IF som fyller 130 år.
Hurra hurra hurra hurra!
Väldigt fint!För att söka förlåtelse för mitt snedsteg att byta klocka mitt under brinnande OWGM så ska jag sona det genom att skänka en summa pengar till Min Stora Dag genom jobbet.
Jag jobbar hos en relativt stor fastighetsägare i Sthlm och vi har cykelrensning i cykelrummen inför varje vår. Dessa cyklar iordningsställas och säljs sen vidare av en stiftelse. Överskottet skänks sen till välgörenhet.
I år kommer jag att skänka dessa till Min Stora Dag. Förmodligen blir det under sensommaren eller tidig höst och brukar hamna runt 10k.
Inte bara för att jag misslyckades utan för att det är en väldigt fin sak MSD gör för barnen.
Någon annan hann före. Men fint av dig ändå!!Öm ingen har nappat så tar jag den gärna!
Väldigt fint gjort! ❤För att söka förlåtelse för mitt snedsteg att byta klocka mitt under brinnande OWGM så ska jag sona det genom att skänka en summa pengar till Min Stora Dag genom jobbet.
Bra där!Inleder väl med bud på plånboken från dagens lotteri för att få igång lite action
300kr!
dina bilder kommer snart göra mig till #owgfailSkål på er!
Kommer gå huuur bra schom helst!Skål, blev en romkola också får se hur plugget kommer gå sen
500!Bra där!
Nu ligger den ute, bara att bjuda!
Avslutad - Rolex plånbok auktion för OWG March och min stora dag
Högsta budet just nu är 1400 kr. En flång ny och oanvänd Rolex plånbok som auktioneras ut i syfte att bidra till min stora dag. Det var en vinst som den gode erow vann i OWG March lotteriet men han valde att auktionera den vidare vilket är fantastiskt generöst :) Så ös på nu med bud i OWG...klocksnack.se