Har inte kommenterat den en enda gång men faen vad bra den är!Ploppen på helt fel ställe... Den ska ju vara långt under vatten, inte inomhus Men den är rätt grym ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte kommenterat den en enda gång men faen vad bra den är!Ploppen på helt fel ställe... Den ska ju vara långt under vatten, inte inomhus Men den är rätt grym ändå!
Ploppen på helt fel ställe... Den ska ju vara långt under vatten, inte inomhus Men den är rätt grym ändå!
Tryck på knappen!Har inte kommenterat den en enda gång men faen vad bra den är!
Skål på er!
Seså, bara att ta på sig SMP:en.Saknar min SMP helg nu
Känner igen mig i det där tror du behöver vila hjärnan, själv håller jag på att bli utbränd pga all plugg...Har ej kommit igång med plugget än. Detta kommer inte sluta bra
Seså, bara att ta på sig SMP:en.
Kth tar själen från enKänner igen mig i det där tror du behöver vila hjärnan, själv håller jag på att bli utbränd pga all plugg...
Dag 12, i och med att jag inte är med längre så passade jag på att köpa en tråkig Rolex
Oja, de gör allt så mycket svårare än det är! Och inte blir man en bättre ingenjör bara för att ha pluggat på KTH heller...Kth tar själen från en
Äh! Sluta gnäll! Tänk vad jätteee kuyyyl det kommer att bli när du får kränga på den igenSaknar min SMP helg nu
Jag ger upp!
Det var ju Zenit du skulle köpa, kom vi inte överens om det, men jag kan ju ta den där också när du lessnarDag 12, i och med att jag inte är med längre så passade jag på att köpa en tråkig Rolex
Hehe tyvärr har de inte fått in den än, väntar fortfDet var ju Zenit du skulle köpa, kom vi inte överens om det, men jag kan ju ta den där också när du lessnar
Rätt intressant att man blåser ur sig all must och halvt går i väggen innan man ens börjat jobba. Samma med större delen av utbildningarna, vilket suger rätt hårt. När damen tog kandidaten för nått år sen gick säkert 25% in i väggen under sista terminenOja, de gör allt så mycket svårare än det är! Och inte blir man en bättre ingenjör bara för att ha pluggat på KTH heller...
Har ej kommit igång med plugget än. Detta kommer inte sluta bra
Seså, bara att ta på sig SMP:en.
Jag skriver en tenta för 5te gången nästa fredag, skål!Äsch! Jag gjorde om en tenta fem gånger innan jag klarade den
Såg att förra året att jag klarade mig 25 dagar innan ryssen dog. I år ska jag klara hela månaden
I vad?Jag skriver en tenta för 5te gången nästa fredag, skål!
Jag skriver en tenta för 5te gången nästa fredag, skål!
Strömningsmekanik
Tyvärr ser det ut så för många. Tror det är ett sätt för högskolorna att göra studenter stresståliga inför arbetskarriären.Rätt intressant att man blåser ur sig all must och halvt går i väggen innan man ens börjat jobba. Samma med större delen av utbildningarna, vilket suger rätt hårt. När damen tog kandidaten för nått år sen gick säkert 25% in i väggen under sista terminen
Tack! Jag med hahaFemte gången är ett lyckotal! Håller tummarna
HS1007?Strömningsmekanik
sg1217, ingen svår kurs egentligen. Pluggar bara för dåligt varje gång hahaHS1007?