• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Grymt fint! Bra oxå att påminna att det finns en tid efter OWG. Jul och sommarlov brukar vara två tillfällen då samhällsklyftorna upplevs extra stora. Låt oss tillsammans försöka verka för att alla barn ska ha så lika förutsättningar som möjligt.
Svårt sjuka barn har inte så mycket med samhällsklyftor att göra men du har såklart rätt i allt du skriver ❤️

Lyckades inte checka in förrän nu, blir svettig bara av att försöka hinna igenom alla sidor jag missat på bara en dag...
16155684043055088516853747446822.jpg

Nu har ni chansen att buda hem en ny rolex plånka och bidra ytterligare till ändamålet Min Stora Dag.

Jag länkar till annonsen här och bud sker direkt här i tråden.

Vinnaren redovisar inbetalningen här i tråden och plånboken skickas på måndag till den lycklige vinnaren :)

Lycka till och buda järnet nu!
1000kr

För att söka förlåtelse för mitt snedsteg att byta klocka mitt under brinnande OWGM så ska jag sona det genom att skänka en summa pengar till Min Stora Dag genom jobbet.
Jag jobbar hos en relativt stor fastighetsägare i Sthlm och vi har cykelrensning i cykelrummen inför varje vår. Dessa cyklar iordningsställas och säljs sen vidare av en stiftelse. Överskottet skänks sen till välgörenhet.

I år kommer jag att skänka dessa till Min Stora Dag. Förmodligen blir det under sensommaren eller tidig höst och brukar hamna runt 10k.

Inte bara för att jag misslyckades utan för att det är en väldigt fin sak MSD gör för barnen.
Jag hänger inte med i tråden men försöker fånga upp sånna här underbara intiativ. Helt fantastiskt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp