• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då tar @EssexX över min vinst efter en donation till insamlingen:smug:

Missflyt ånyo i fredagslotteriet, men det man inte vinner köper man istället. Det är sen gammalt.

Men klockbyte till helgen, det kostar för mycket. Har inte råd att ta den smällen också

4F092A4B-9C7C-44C9-AC78-14E4F229601A.jpeg

Bumpar att det är ett par band kvar där alla pengar köparen betalar går oavkortat till insamlingen här.
Rios Vintage 19mm köptes till och funkade utmärkt till Speedy FOIS.
Hirsch Ranger 20mm medges ha lite svår färg, iaf till Speedy Pro där mörkbrunt och svart är bättre (har alla tre). Men det finns väl någon klocka som det passar fint till?

För att söka förlåtelse för mitt snedsteg att byta klocka mitt under brinnande OWGM så ska jag sona det genom att skänka en summa pengar till Min Stora Dag genom jobbet.
Jag jobbar hos en relativt stor fastighetsägare i Sthlm och vi har cykelrensning i cykelrummen inför varje vår. Dessa cyklar iordningsställas och säljs sen vidare av en stiftelse. Överskottet skänks sen till välgörenhet.

I år kommer jag att skänka dessa till Min Stora Dag. Förmodligen blir det under sensommaren eller tidig höst och brukar hamna runt 10k.

Inte bara för att jag misslyckades utan för att det är en väldigt fin sak MSD gör för barnen.

Hur är länken? Värd prispåslaget på 2000:-?
Länken kan alltid köpas till efteråt utan att det blir en merkostnad som många andra brands kör. Den är dock riktigt fin, finns ju även H-länk som många Sinn-fans gillar. Kolla in Sinntråden och fråga lite, många med 104or och samma länk till andra modeller där att fråga lite. Trevlig tråd också rent generellt. :)

För att söka förlåtelse för mitt snedsteg att byta klocka mitt under brinnande OWGM så ska jag sona det genom att skänka en summa pengar till Min Stora Dag genom jobbet.
Jag jobbar hos en relativt stor fastighetsägare i Sthlm och vi har cykelrensning i cykelrummen inför varje vår. Dessa cyklar iordningsställas och säljs sen vidare av en stiftelse. Överskottet skänks sen till välgörenhet.

I år kommer jag att skänka dessa till Min Stora Dag. Förmodligen blir det under sensommaren eller tidig höst och brukar hamna runt 10k.

Inte bara för att jag misslyckades utan för att det är en väldigt fin sak MSD gör för barnen.
Grymt fint! Bra oxå att påminna att det finns en tid efter OWG. Jul och sommarlov brukar vara två tillfällen då samhällsklyftorna upplevs extra stora. Låt oss tillsammans försöka verka för att alla barn ska ha så lika förutsättningar som möjligt.

Makalöst bra! :heart: :heart: :heart:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp