S
Staafen
Guest
❤Alltså båda har kronan kl 4 och jag hade länk på 7548an igår så jag blev förvirrad helt enkelt, @Staafen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
❤Alltså båda har kronan kl 4 och jag hade länk på 7548an igår så jag blev förvirrad helt enkelt, @Staafen
Det enda jag tvivlar på är att jag kommer låta bli att skaffa en 682 framöver. Så jävla bra den där. Är det något jag har gott om så är det karaktär, så att fullfölja OWG är en baggis (såvida inte nymans ringer och säger att pannan är färdigservad och klar för avhämtning )
Någon som tvivlar....ge då upp direkt
Äntligen jobbar vi tillsammans igen.
Välplanerat att sälja gummit för att knuffa @F0ppa över kanten. Inte så schysst, men snyggtMitt fel som sålde dig gummit Men UX är rätt grym asså.
Testade den där ölen förra veckan. Riktig bra, gick direkt upp i hjärnanMumma owg-öl. Sa till mig själv, en klocka i en månad-då är det bara stark bärs i en månad
Bästa väderleksrapporten!
Bara en lite lätt bris!
En lätt bris är god nogBara en lite lätt bris!
En är lagom, två är för mycket, tre är för liteEn pint efter träning är rekommenderat. Öl hjälper kroppen att återhämta sig. Dock så ska man tydligen stanna efter en pint men det tror jag är skitsnack
Grym generöst av dig!Hallå alla kämpar! Har knåpat ihop en liten auktion: https://klocksnack.se/threads/seiko-5-snke51-auktion-till-förmån-för-owg-march-min-stora-dag.146579/post-3758126
Det verkar gå lite för lätt för dig tycker jag. Behöver Batman undersöka saken närmare?
@Aros och @Nissestr, ni blir tilldelade uppdraget! Håll koll på @roosterman Ni verkar ju nästan ha bättre koll än självaste batman! Skulle ju intr bli första ni avslöjarDet verkar gå lite för lätt för dig tycker jag. Behöver Batman undersöka saken närmare?
@Aros och @Nissestr, ni blir tilldelade uppdraget! Håll koll på @roosterman Ni verkar ju nästan ha bättre koll än självaste batman! Skulle ju intr bli första ni avslöjar
@Aros och @Nissestr, ni blir tilldelade uppdraget! Håll koll på @roosterman Ni verkar ju nästan ha bättre koll än självaste batman! Skulle ju intr bli första ni avslöjar
Han e lugn, fatta!
Hahaha jag lever efter filosofin ”man måste få chilla lite också”