PMa adress så skickar jagNågon som har en klockrulle liggandes? Dvs en mjuk som man rullar ihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PMa adress så skickar jagNågon som har en klockrulle liggandes? Dvs en mjuk som man rullar ihop.
Kämpa @Maxer!
@Aros och @Nissestr, ni blir tilldelade uppdraget! Håll koll på @roosterman Ni verkar ju nästan ha bättre koll än självaste batman! Skulle ju intr bli första ni avslöjar
Trist, men ska du verkligen dra ut på det?
Jag tänkte skriva det med haha! Lika bra att dra av plåstret.Trist, men ska du verkligen dra ut på det?
Trist, men ska du verkligen dra ut på det?
Jag hoppas på att jag är mer motiverad efter en god natts sömn. Eller får jag köra utan klocka, som jag gjort halva dagenJag tänkte skriva det med haha! Lika bra att dra av plåstret.
Ska in till byn imorrn, ska jag köra förbi och peppa dig???
Och har @Maxer hoppat av när du kommer fram kan du dra denna!Ska in till byn imorrn, ska jag köra förbi och peppa dig???
Man blir ju så jäkla positiv av att se stjärnor hela tidenDet verkar gå lite för lätt för dig tycker jag. Behöver Batman undersöka saken närmare?
Man blir ju så jäkla positiv av att se stjärnor hela tiden
Båtsman vaktar ju dessutom mina andra klockor , så jag är lugn
Man ska aldrig underskatta möjligheten att ta helg och låta hjärnan vila. Lyckta till på tentan ! You got it !Du hade ju väldigt rätt iallafall. Nu sitter man 3 drinkar och 4 bärs in och har en mysig lösprilla i käften och lyssnar på black metal och har helt glömt bort plugget
*honomSom sagt
Nu han dessutom snott min Rangeman!!!
Vem i helsike vågar bråka med homon då????
I am bjuding on den, och stand corrected
Helt suverön före krogen i ett tjogTestade den där ölen förra veckan. Riktig bra, gick direkt upp i hjärnan
AbsolutSka in till byn imorrn, ska jag köra förbi och peppa dig???
Inte den blekaste just nu, får gå igenom och köra någon form av upprop innan avslut....ska ta någon it-kurs innan nästa auktion jag lägger utVad har du för högsta bud på pärlan @Rholm
OT - Auktion OWG Min Stora Dag..!!
Försöker få denna flyttad, blev lite fel. Bud kan lämnas i OWG tråden...my bad, ursäkta. Tjena..... Slänger upp en liten auktion till förmån för OWG insamlingen till Min Stora Dag. Ett stycke Seiko SRPD65K1 i bruksskick Auktionen avslutas nu på lördag den 13/3 21.00 Kan lägga upp fler bilder...klocksnack.se
Det löser sig!Inte den blekaste just nu, får gå igenom och köra någon form av upprop innan avslut....ska ta någon it-kurs innan nästa auktion jag lägger ut
Krogen, va är det? Jag har hört historier om de ställena. Hoppas man kan få uppleva det någon gång.Helt suverön före krogen i ett tjog