Brassat lite småmat och gjort is. Eller njae. Frös vatten under natten och gjorde en drink. Sen gjorde jag tonfisksashimi och ägg benedict. Och drack bubbel. samma Italienska tonfiskburk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår det, men den som väntar på något gott som man brukar säga Det är bara att hänga i, du får använda din SMP varje dag i aprilSaknar min SMP helg nu
Har du klarat flervarren och statistiken så är inga kurs omöjligt, inga. Så du får plugga lite bättre.sg1217, ingen svår kurs egentligen. Pluggar bara för dåligt varje gång haha
Flervarren klarades på andra försöket och sanstaten ska jag göra 3dje försöket på om ett tag hahaHar du klarat flervarren och statistiken så är inga kurs omöjligt, inga. Så du får plugga lite bättre.
På tal om ingenting, hur mås det om man får fråga?Jag förstår det, men den som väntar på något gott som man brukar säga Det är bara att hänga i, du får använda din SMP varje dag i april
Tackar som frågar. Jag mår fint, hur mår du?På tal om ingenting, hur mås det om man får fråga?
Slog inte så hårt med Covidskiten mao eller blandar jag ihop dig med någon annan nu?Tackar som frågar. Jag mår fint, hur mår du?
Öl och pizza efter träning, allt handlar om balans här i livet.En väntöl på pizzerian efter fredagsträningen. Trevlig kväll på er OWG-kämpar!!
Klart man blir det!Oja, de gör allt så mycket svårare än det är! Och inte blir man en bättre ingenjör bara för att ha pluggat på KTH heller...
En pint efter träning är rekommenderat. Öl hjälper kroppen att återhämta sig. Dock så ska man tydligen stanna efter en pint men det tror jag är skitsnackÖl och pizza efter träning, allt handlar om balans här i livet.
På tal om ingenting, har NOS Certinan "ja du vet" anlänt än?Klart man blir det!
Eller hur. Man vill ju inte hamna på energiunderskott!Öl och pizza efter träning, allt handlar om balans här i livet.
Det har den, dessvärre inte helt frisk. Den gick fem min, stannade någon minut för att sedan hopp igång. Samma visa efter några minuter igen. Uris tittade på del och såg inget speciellt men kunde göra en ”fullservice” som kanske kunde hjälp, skulle gå på mer än jag gav för den. Så den är på väg tillbaka till ZürichPå tal om ingenting, har NOS Certinan "ja du vet" anlänt än?
Låter som du pluggat där.Klart man blir det!
Ser ut att det behöver vätskas upp med en till efter träningen, väntan på pizzan är nog som sagt var två , pizzaägarn har rutin! //En väntöl på pizzerian efter fredagsträningen. Trevlig kväll på er OWG-kämpar!!
Medicinsk TeknikLåter som du pluggat där.
Åh nej Det är väl dessvärre det som är risken när klockan legat orörd så länge. Hoppas ingen skugga faller på mig bara, det var ett ganska spontant tips.Det har den, dessvärre inte helt frisk. Den gick fem min, stannade någon minut för att sedan hopp igång. Samma visa efter några minuter igen. Uris tittade på del och såg inget speciellt men kunde göra en ”fullservice” som kanske kunde hjälp, skulle gå på mer än jag gav för den. Så den är på väg tillbaka till Zürich
Nej vi klarade oss bra hela familjen så det ska man vara glad för. Vi tappade smak och lukt sedan hade vi lite huvudvärk och förkylning. Njut av fredagen!Slog inte så hårt med Covidskiten mao eller blandar jag ihop dig med någon annan nu?
Jag mår fint, vin och fredag du vet
Hade det som fjärdehandsval men kom in på förstahandsvalet, samhällsbyggnad.Medicinsk Teknik
MEN jag har en quartzare på 80-talet som ligger och väntar på att det ska bli april då allt gottDet har den, dessvärre inte helt frisk. Den gick fem min, stannade någon minut för att sedan hopp igång. Samma visa efter några minuter igen. Uris tittade på del och såg inget speciellt men kunde göra en ”fullservice” som kanske kunde hjälp, skulle gå på mer än jag gav för den. Så den är på väg tillbaka till Zürich
Hur ska man annars få kontakt med gudarna och berätta om sitt pass?En pint efter träning är rekommenderat. Öl hjälper kroppen att återhämta sig. Dock så ska man tydligen stanna efter en pint men det tror jag är skitsnack
Inte alls! Ja det var en chansningMen i april plockar jag fram quartzaren, en riktigt häftig!Åh nej Det är väl dessvärre det som är risken när klockan legat orörd så länge. Hoppas ingen skugga faller på mig bara, det var ett ganska spontant tips.
(trodde väl inte du skulle köpa heller)
Jag tänkte kommentera ditt första inlägg, när du bara skulle ta en liten innan du skulle plugga vidare med:Har ej kommit igång med plugget än. Detta kommer inte sluta bra