• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Brassat lite småmat och gjort is. Eller njae. Frös vatten under natten och gjorde en drink. Sen gjorde jag tonfisksashimi och ägg benedict. Och drack bubbel. 😛 samma Italienska tonfiskburk.

Bilagor

• 8BD924DB-E0E8-47D8-A635-EA04FA8EDBA8.jpeg
    8BD924DB-E0E8-47D8-A635-EA04FA8EDBA8.jpeg
    441.1 KB · Visningar: 9
  • 3F61BE0A-8747-4E44-A996-270DE9D71D63.jpeg
    3F61BE0A-8747-4E44-A996-270DE9D71D63.jpeg
    332.6 KB · Visningar: 8
  • A1BB3D0A-DB0A-47CF-B82B-D1AED5291EA5.jpeg
    A1BB3D0A-DB0A-47CF-B82B-D1AED5291EA5.jpeg
    414.4 KB · Visningar: 8
På tal om ingenting, har NOS Certinan "ja du vet" anlänt än?
Det har den, dessvärre inte helt frisk. Den gick fem min, stannade någon minut för att sedan hopp igång. Samma visa efter några minuter igen. Uris tittade på del och såg inget speciellt men kunde göra en ”fullservice” som kanske kunde hjälp, skulle gå på mer än jag gav för den. Så den är på väg tillbaka till Zürich:confused:

Det har den, dessvärre inte helt frisk. Den gick fem min, stannade någon minut för att sedan hopp igång. Samma visa efter några minuter igen. Uris tittade på del och såg inget speciellt men kunde göra en ”fullservice” som kanske kunde hjälp, skulle gå på mer än jag gav för den. Så den är på väg tillbaka till Zürich:confused:
Åh nej 😟 Det är väl dessvärre det som är risken när klockan legat orörd så länge. Hoppas ingen skugga faller på mig bara, det var ett ganska spontant tips.
(trodde väl inte du skulle köpa heller) 🙄

MEN jag har en quartzare på 80-talet som ligger och väntar på att det ska bli april då allt gott :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp