Älskade sanstatenFlervarren klarades på andra försöket och sanstaten ska jag göra 3dje försöket på om ett tag haha
Tyvärr har jag jobbat för länge och blivit puckad igen
Edit: Lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskade sanstatenFlervarren klarades på andra försöket och sanstaten ska jag göra 3dje försöket på om ett tag haha
Värsta kursen hittills ju hahaÄlskade sanstaten
Tyvärr har jag jobbat för länge och blivit puckad igen
Edit: Lycka till!
ExaktHur ska man annars få kontakt med gudarna och berätta om sitt pass?
Kool Ja, ibland vinner man ibland not so much (det ligger en viss tjusning i det också)Inte alls! Ja det var en chansningMen i april plockar jag fram quartzaren, en riktigt häftig!
HahaAlltså båda har kronan kl 4 och jag hade länk på 7548an igår så jag blev förvirrad helt enkelt, @Staafen
Alltså båda har kronan kl 4 och jag hade länk på 7548an igår så jag blev förvirrad helt enkelt, @Staafen
Alltså båda har kronan kl 4 och jag hade länk på 7548an igår så jag blev förvirrad helt enkelt, @Staafen
Alltså båda har kronan kl 4 och jag hade länk på 7548an igår så jag blev förvirrad helt enkelt,
Hej på dig!Alltså båda har kronan kl 4 och jag hade länk på 7548an igår så jag blev förvirrad helt enkelt, @Staafen
Hej på dig!
Du är ENORMT välkommen till den liiiite roligare delen kallas OWG Fail, där vi har det fantastiskt roligt med alla våra klockor.
Hej på dig!
Du är ENORMT välkommen till den liiiite roligare delen kallas OWG Fail, där vi har det fantastiskt roligt med alla våra klockor.
Aaaaawe. But you LOVE to hate me
Du hade ju väldigt rätt iallafall. Nu sitter man 3 drinkar och 4 bärs in och har en mysig lösprilla i käften och lyssnar på black metal och har helt glömt bort pluggetJag tänkte kommentera ditt första inlägg, när du bara skulle ta en liten innan du skulle plugga vidare med:
Ingen som skriver sådär har någonsin fortsatt plugga och fått något gjort...
Men jag ville ju inte vara en cyniker!
Inte så svårt att göra en orsak/verkansanalys på varför det är femte gången du skriver tentanDu hade ju väldigt rätt iallafall. Nu sitter man 3 drinkar och 4 bärs in och har en mysig lösprilla i käften och lyssnar på black metal och har helt glömt bort plugget
Mitt fel som sålde dig gummit Men UX är rätt grym asså.Alltså båda har kronan kl 4 och jag hade länk på 7548an igår så jag blev förvirrad helt enkelt, @Staafen
Hahaha jag lever efter filosofin ”man måste få chilla lite också”Inte så svårt att göra en orsak/verkansanalys på varför det är femte gången du skriver tentan
Ingen fara jag klarar mig sant som du skriver UXn e grymMitt fel som sålde dig gummit Men UX är rätt grym asså.