• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Går som sagt ändå ganska bra det här med OWG. Mycket tack vare att jag är så fruktansvärt überintelligent och lämnade in pannan på service i början av mars. Det är ett move jag kan rekommendera övriga svagsinta här i tråden.

Men idag var det nära att jag ändå gav upp. Har tre vägghängda inbyggnadstoaletter som jävlats till och från. Är i princip expert på dem vid det här laget. Och idag var det isärplock och mek på agendan, efter jobbet jag avlönas för. Var nära att dra på g-Shocken men stillade mig, bet ihop, och riskerade 58:ans hälsa. Tack och lov gick det bra. Någon ny liten hairline på spänne/länk blev det men det ger ju bara karaktär.
#aldrigmervägghängdskithusstol
DB7E2B99-5697-4FDF-9E72-163657005CD9.jpeg

Jag tänkte kommentera ditt första inlägg, när du bara skulle ta en liten innan du skulle plugga vidare med:

Ingen som skriver sådär har någonsin fortsatt plugga och fått något gjort...

Men jag ville ju inte vara en cyniker! ;)
Du hade ju väldigt rätt iallafall. Nu sitter man 3 drinkar och 4 bärs in och har en mysig lösprilla i käften och lyssnar på black metal och har helt glömt bort plugget

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp