Jaja. Finns tydligen 499 andra saker man kan göra...Men för helsike @Back... Att skaffa en get eller tre bara för man har tråkigt är väl ändå att ta i??
Skaffa en get hade dock varit kul och så har man fullt upp med att lära den tricks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaja. Finns tydligen 499 andra saker man kan göra...Men för helsike @Back... Att skaffa en get eller tre bara för man har tråkigt är väl ändå att ta i??
Han var väldigt självsäker också om jag inte missminner mig?Lägger också min röst på @TerryTee, visst att folk failar med Tag Heur säljande klockor men att faila med den grymmaste Mudmastern är bara....
Och han tog ju inte ens på originalbandet
Kommer här!GRATTIS @JohLun! När pengen är insatt på https://minstoradag.org/stod-oss/gava/ så lägg en screenshot här i tråden och PMa adress så kommer klockan.
Mot 100k! Jag tror vi klarar det...så stolt över att få vara en del av det här, ville bara säga det
Han var väldigt självsäker också om jag inte missminner mig?
Vet inte riktigt vad en mudmaster är men det låter...tufft.
Batmom?Sa inte din mamma, Batman, att det alltid finns något att göra
Jag tror också att vi klarar det och känner likadant.Mot 100k! Jag tror vi klarar det...så stolt över att få vara en del av det här, ville bara säga det
Jag gör nog bäst i att inte köra våra internskämt i denna tråden, kommer få så mycket spö vaÄr en sån där japansk plastklocka som vissa i Kobra Kai gillar
Boya!
Dränker sorger? Naj, firar såklart
Vi kanske kan rösta på vem som har haft sämst skäl till att kasta in handduken? JA va kul!!!
Jag röstar på @TerryTee för det var han som tvingade mig att vara med i OWGM kan man säga...oh the irony Puss & Kram Terry
Lägger också min röst på @TerryTee, visst att folk failar med Tag Heur säljande klockor men att faila med den grymmaste Mudmastern är bara....
Och han tog ju inte ens på originalbandet
Jag gör nog bäst i att inte köra våra internskämt i denna tråden, kommer få så mycket spö va
Det där är ju världens bästa profilbild/gif! Kan jag ta den i april?
Instämmer! @TerryTee försök till OWG hade lysande förutsättningar med den Mudmastern, men det sprack på dåligt utförandeVi kanske kan rösta på vem som har haft sämst skäl till att kasta in handduken? JA va kul!!!
Jag röstar på @TerryTee för det var han som tvingade mig att vara med i OWGM kan man säga...oh the irony Puss & Kram Terry
Hur många sidor har ni i OWG-Failtråden nu igen?wow! Snart 300 sidor, det firar vi med en claspshot!
Du är välkommen till the dark sideHur många sidor har ni i OWG-Failtråden nu igen?
Hur många sidor har ni i OWG-Failtråden nu igen?
Nej tack, jag har så trevligt här så.Du är välkommen till the dark side