• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej på er alla!
Kliver på det här racet och betalning är precis gjord. 😊
Blir en intressant utmaning och jag väljer en klocka som jag i normala fall inte ens skulle drömma om att ha som OWG, men lite utmaning ska det väl vara tyckte jag mig läsa någonstans. 😉
Bifogar bilder på den utvalda klockan. 😊
Roligt att du är med, jag har lagt till dig på listan. 😃👍🏼

Kan säga redan nu att jag inte kommer klara av det :) 2 nya klockor har ramlat in
2DC40701-E900-4A3C-AC8A-579965C85E02.gif

Otroligt jämnt i tävlingen mot Tidssonen.
49041680-8D98-40D1-A71B-B22FE422291B.jpeg

Och helt otroligt hur många anmälningar vi fått in redan. Jag skulle aldrig kunna klara det själv i år och är otroligt tacksam för all hjälp jag fått av @Staafen med att hålla ordning.

Staafen har också fått den äran att dra på sig de tight trikåerna och utdela örfilarna i år! 🦇🙏♥️

Klart man är PÅ! Bästa tråden på KS, och extra bra i år med tanke på donationerna. Avgiften är betald!
7681AE4B-2CEE-4438-B1A7-7D0D9D897B6C.png

Vad blir det för klocka då? Landade någonstans mittemellan enkelt och svårt. Kommer bli en billig batteriklocka. En Pulsar Chrono! Beställd och klar, så bilder kommer när den landar 🥶

Extra många pussar och kramar till @Berns och @Staafen som styr upp det här 🥰

Sådär! Då är anmälningsavgiften betald. Blir en Cartier Pasha :) Första gången jag deltar. Ska bli roligt att se om man klarar av det. Tack @Berns och @Staafen för ert engagemang!
34AF0CE7-E03C-4EA2-B3FD-CB1357A3721F.jpeg
E6900BF8-AEFE-4285-85F8-CEA5EFA72E3D.jpeg
Klart man är PÅ! Bästa tråden på KS, och extra bra i år med tanke på donationerna. Avgiften är betald!
7681AE4B-2CEE-4438-B1A7-7D0D9D897B6C.png

Vad blir det för klocka då? Landade någonstans mittemellan enkelt och svårt. Kommer bli en billig batteriklocka. En Pulsar Chrono! Beställd och klar, så bilder kommer när den landar 🥶

Extra många pussar och kramar till @Berns och @Staafen som styr upp det här 🥰
Riktigt roligt att ni är med och tack själva! 😃 Listan är nu uppdaterad med era namn.

Som jag tidigare (dumt nog) lovade så deltar jag i år för första gången i denna galenskap. Klockan jag valt är 114060. Även om det är en klocka jag älskar så var det klart redan innan jag köpte den att den inte är OWG material för mig. Challenge accepted!
1613479462561.jpeg

I och med att jag bor i Finland och inte har Swish skulle det blivit lite väl svårt att donera till min stora dag, så jag lade in en summa till UNICEF för att stöda de svältande barnen i Jemen istället.
452B95B5-D01F-437D-8F07-ACA47C68FA5A.jpg

Som jag tidigare (dumt nog) lovade så deltar jag i år för första gången i denna galenskap. Klockan jag valt är 114060. Även om det är en klocka jag älskar så var det klart redan innan jag köpte den att den inte är OWG material för mig. Challenge accepted!
1613479462561.jpeg

I och med att jag bor i Finland och inte har Swish skulle det blivit lite väl svårt att donera till min stora dag, så jag lade in en summa till UNICEF för att stöda de svältande barnen i Jemen istället.
452B95B5-D01F-437D-8F07-ACA47C68FA5A.jpg
Det går att betala med kort också. Men Unisef är inget dåligt alternativ.
välkommen, nästa år får vi se till att gör ett nordiskt mästerskap av det här eller hur.

Det går att betala med kort också. Men Unisef är inget dåligt alternativ.
välkommen, nästa år får vi se till att gör ett nordiskt mästerskap av det här eller hur.
Oj, jag läste visst lite för snabbt då jag trodde att endast swish, nätbank och inbetalningsavi var alternativen...vi gör såhär, om jag blir smiskad av Batman under mars månad betalar jag in till Min stora dag också, med kort:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp