Vad är vår mentalitet i OWG-tråden? Hellre fria än fälla? Eller fälla med minsta möjliga bevis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är vår mentalitet i OWG-tråden? Hellre fria än fälla? Eller fälla med minsta möjliga bevis?
Batman goes bad ass! Nice!
Nu får man passa sig, satan vilket flow han har läderlappen!
Mottot lyder: guilty until proven innocentVad är vår mentalitet i OWG-tråden? Hellre fria än fälla? Eller fälla med minsta möjliga bevis?
Den var brutal! Brutal men rättvis. Törs herren i fråga visa sig här i tråden mer efter denna pinsamma fadäs?
Snoop är ju kung! Jag var på hans spelning i Fryshuset i slutet av 90-talet. Då var han inte stor i Sverige och lokalen var inte ens halvfull haha!Nu får man passa sig, satan vilket flow han har läderlappen!
Låter bra, kom bara ihåg att ditt skift här i tråden börjar 21:30Börjat titta på trailer park boys med damen, bådar gott
Var den för hård?Den var brutal! Brutal men rättvis. Törs herren i fråga visa sig här i tråden mer efter denna pinsamma fadäs?
NEEEJ, den var perfekt!Var den för hård?
Helvete oxåHur står det till här då @Kristoferc?
❤Helvete oxå
Där blev du tagen med handen i kakburkenHelvete oxå
Har man ett dömmt hövve ska man användetDär blev du tagen med handen i kakburken
Man kan knappt gå runt ett hörn utan att snubbla på en Speedy. PloProf däremot...Det börjar nästan bli lite jobbigt det här med OWGM nu. Inte kanske för att jag saknar att bära andra klockor, utan snarare för att jag blivit lite väl fäst vid Ploppen
Gick in i OWGM med en tanke om att det mest skulle bli en kul grej att få en möjlighet till att testa en annorlunda och häftig klocka. Sedan skulle den förmodligen flippas vidare för att finansiera ett köp av den nya Speedmastern med safirglas. Problemet är att Ploppen är helt jävla underbar, ärligt talat en av de skönaste klockorna jag någonsin ägt! Dessutom är den riktigt frän och något helt annorlunda, olikt allt annat jag tidigare haft i samlingen. Så frågan är nu om jag ska skita i Speedmastern och köra vidare med Ploppen, eller om den ska flippas ändå?
Svårt val då jag länge planerat att jag ska köpa mig en Speedmaster till sommaren, och tyvärr tillåter budgeten bara en av dem i dagsläget. Så kommer bli ett tufft beslut.
Ploprof eller Speedmaster? Speedmaster eller Ploprof?
Fasen att klockintresset ska ge en massa beslutsångest också... I dagsläget lutar det mer åt Ploppen, då en ny Speedmaster är rätt mycket lättare att få tag på, men det lär svänga både en och två gånger innan mars är över. Får fortsätta grubbla och tills dess ska jag även fortsätta njuta av alla dagar med Ploppen
Sorry att jag drog iväg med ett långt inlägg, igen!!
Får bli en tråkig svartvit bild som ska symbolisera min beslutsångest
Helvete oxå
Helvete oxå
Oh ja,Trailer park Boys?
Mustard tiger?
On it boss!Låter bra, kom bara ihåg att ditt skift här i tråden börjar 21:30
De här är också en baggisÄr du släkt med en Bilbo och en Frodo tro? De är också baggisar.
Är inte det där han James May från Top Gear??