Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag lever!
Jo men har du rätt klocka på dig?Jag lever!
Satte punkt för @Kristoferc.Bra sagt. Håller helt med
Jo men har du rätt klocka på dig?
Klart du gör vännen, vi är snart i mål!
Om jag klarar den här veckan så blir jag själv förvånad
Batman är lurig. Hela tiden morot och piska... Man vet aldrig vart man har honomKlart du gör vännen, vi är snart i mål!
”snart”......Klart du gör vännen, vi är snart i mål!
Batman är lite schizofren, han vill att alla ska klara sig igenom men samtidigt att alla ska åka ut. Svårt att förklara!Batman är lurig. Hela tiden morot och piska... Man vet aldrig vart man har honom
Tack! Den här tråden gör att man kör påKlart du gör vännen, vi är snart i mål!
Tack! Den här tråden gör att man kör på
Men nu gör jag inte det lättare för mig
Klockor kommer och går men OWG består. Bit ihop!Tack! Den här tråden gör att man kör på
Men nu gör jag inte det lättare för mig
Tänkte lämna den till urmakaren direkt för lite översyn. Det är nog enda sättet..Klockor kommer och går men OWG består. Bit ihop!
Eller, testa den.
Nej förresten!
Vad är det för roligt du har på ingång?Tänkte lämna den till urmakaren direkt för lite översyn. Det är nog enda sättet..
Skitsnyggt! Ska prova ikväll. Risken är dock att Cricketen åker på