Trivs riktigt bra med det här bandet nu. Detta ska nog gå att klara ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med sådana Batslappar vill man ju trycka på både & samtidigt. Legendariskt
Jovars, jag är fortfarande med. Dock börjar jag krokna mer och mer @roosterman lyser med sin frånvaro...On it boss!
@Npd hur går det med bytet? Tror du gräset blir grönare på andra sidan utan din gröna Aquis?
@Maxer hur går det för dig och ditt velande? Var ju en dipp för några dagar sedan och sen glömde ju @roosterman ge dig boost, förstår att det tär
Jo det syns på den blytunga gasfotenÄr inte det där han James May från Top Gear??
Snyggt! Vad använde du för olja?
+1 på ovan, mycket intressant. Görs detta generellt eller bara för vissa band? Blir det inte "kladdigt" en längre tid?Snyggt! Vad använde du för olja?
Zetas rapsolja faktiskt haha!Snyggt! Vad använde du för olja?
Låter enkelt!Zetas rapsolja faktiskt haha!
Äh vad säger ni, ska vi begå OWG-myteri allihopa? @Aros kan du ordna så att vi får en lättare smekning på kinden? Det borde finnas gott om GIF-ar för sådant.
@StaafenDet finns det absolut, men det är inget jag förordar.
Så för att hålla ordning i leden och för att du föreslår nåt så befängt, får du en backhand alldeles gratis
Jag har oljat ett av hans med samma olja tidigare, det blev jättebra. Lätt att göra och det blir jämnt och fint.Låter enkelt!
Har ett par såna band och har tänkt fetta in det ena för att få det lite mörkare till min Vulcain
På tal om din Vulcain. Är det inte bättre om jag bara swishar dig och PMar min adress?Låter enkelt!
Har ett par såna band och har tänkt fetta in det ena för att få det lite mörkare till min Vulcain
My precious!
Jag är en baggis!
Grymma bilder - vilken reklampelare!
Nu trillar lavvetologin in
Ja din Timex ser helt klart ut att vara en baggis!Timex är ju baggis, snart läggdags.
Fint ska det va. Ingen sosse-olja här inteZetas rapsolja faktiskt haha!
Fint ska det va. Ingen sosse-olja här inte
Bra sagt. Håller helt med
Jag är här @Maxer .Jovars, jag är fortfarande med. Dock börjar jag krokna mer och mer @roosterman lyser med sin frånvaro...
Älskar ju 6306an, vill inte tröttna på den
Men imorgon är det en ny dag med ny motivation (?)
Nå @Maxer Har du något att berätta för oss?Jovars, jag är fortfarande med. Dock börjar jag krokna mer och mer @roosterman lyser med sin frånvaro...
Älskar ju 6306an, vill inte tröttna på den
Men imorgon är det en ny dag med ny motivation (?)