• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trivs riktigt bra med det här bandet nu. Detta ska nog gå att klara ändå!
C35E54AC-DFAA-412F-B8A6-EF88D515A738.jpeg

On it boss!

@Npd hur går det med bytet? Tror du gräset blir grönare på andra sidan utan din gröna Aquis?

@Maxer hur går det för dig och ditt velande? Var ju en dipp för några dagar sedan och sen glömde ju @roosterman ge dig boost, förstår att det tär
giphy (5).gif
Jovars, jag är fortfarande med. Dock börjar jag krokna mer och mer :( @roosterman lyser med sin frånvaro...

Älskar ju 6306an, vill inte tröttna på den :(

Men imorgon är det en ny dag med ny motivation (?)

Batman, noterade du att @Derix försökte uppvigla till myteri i G-shocktråden idag. Jag stängde ner det barskt och bestämt, som sig bör. Men det kanske föranleder någon reprimand från dig också?
Äh vad säger ni, ska vi begå OWG-myteri allihopa? @Aros kan du ordna så att vi får en lättare smekning på kinden? Det borde finnas gott om GIF-ar för sådant.

Det finns det absolut, men det är inget jag förordar.
Så för att hålla ordning i leden och för att du föreslår nåt så befängt, får du en backhand alldeles gratis 😉
36E06474-1617-4CF4-BECF-5F2345423741.gif
@Staafen

Nu blev det rätt 👍🏻

Jovars, jag är fortfarande med. Dock börjar jag krokna mer och mer :( @roosterman lyser med sin frånvaro...

Älskar ju 6306an, vill inte tröttna på den :(

Men imorgon är det en ny dag med ny motivation (?)
Jag är här @Maxer . 😃
Skickade boostingtankar till dig när jag var inne i byn i lördags🤘👊 💪
För husfridens skull var jag dock tvungen att vara lite toffel och köra runt med Frugis så hon fick stilla sitt shoppingsug en stund :D
Bara håll ut nu och kämpa sista halvlleken 😁👍

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp