• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu är frågan om jag ska hoppa på det här jippot eller ej :nailbiting:

@Staafen

tenor.gif
 
Är det någon här som har något snyggt gummi som kan passa till min Ploprof? Börjar bli lite orolig över hur jag ska klara en hel månad på bara mesh😅 24mm och helst något i stil med ett sådant som Ploprofen till vänster på bilden har, alla färger av intresse!
C3636BD1-4092-474E-8A2E-BBC2084FF430.jpeg
Kanske kan fungera
 
Haha, visste inte att det räckte att bli omnämnd i tråden för att man ska vara med:hilarious: Kan inte backa nu så det är väl bara att köra :eek: Får bli WT36 som inte använts på ett bra tag. Förhoppningsvis infinner sig kärleken på nytt:heart:
20200408_121621.jpg
Det är knappt så man behöver bli omnänd för att bli välkomnad. Ibland räcker det med att @Staafen och @Berns tänker på en så är man med i matchen
 
Helgen kommer komma som en skänk från ovan, jäklar vad här ska roteras klockor! 😝

Har ett jobb där det inte är läge att köra någon av de klockorna jag är mer rädd om och eftersom jag valde att köra min favoritbeater under OWGM så har den fått ligga till sig här på slutet...
Mao har jag kört samma jäkla G-shock varenda dag på jobbet 😕
Med små valpar hemma som har sylvassa tänder och livsfarliga (för en polerad boett) klor så har det inte blivit något direkt ombyte kvällstid heller! 😳😢
A1726801-1D38-43B9-AE58-05B3A611BD07.jpeg

4893C513-F5A1-48AA-82FF-B134D67A46F6.jpeg
 
Tanken var att göra nästa avstämning på söndag men jag kommer skicka iväg en lista redan idag och sedan nästa på söndag. Så de som anmält sig till dagens datum får en under dagen/kvällen. 😃
Mest sugen på att se hur bannern kommer se ut för de som misslyckas. Hoppas den är såpass förödmjukande att det fungerar som en piska att hålla ut :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp