Orange hade varit balltJa har kollat en del på Borealis, såg schyssta ut! De skickas från Portugal, men det kanske får bli det ändå. Tråkigt nog var det slut på de svarta... Men kanske får testa blått eller orange istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orange hade varit balltJa har kollat en del på Borealis, såg schyssta ut! De skickas från Portugal, men det kanske får bli det ändå. Tråkigt nog var det slut på de svarta... Men kanske får testa blått eller orange istället
Sambon lär bli vansinnig, hennes ”hatklocka” tillsammans med ett skrikigt orange band Men om det är OWG march så är det! Ska nog göra en beställning, får nog bpde bli blått och orange, har jag lite variation!Orange hade varit ballt
Kan förstå henneSambon lär bli vansinnig, hennes ”hatklocka” tillsammans med ett skrikigt orange band Men om det är OWG march så är det! Ska nog göra en beställning, får nog bpde bli blått och orange, har jag lite variation!
Klart du ska!Nu är frågan om jag ska hoppa på det här jippot eller ej
Ja självklart! Att du hänger här i tråden och skriver tyder på attt du innerst inne vill utsätta dig för lite självplågeriNu är frågan om jag ska hoppa på det här jippot eller ej
Tror det räknas som en anmälanNu är frågan om jag ska hoppa på det här jippot eller ej
No way back.....Nu är frågan om jag ska hoppa på det här jippot eller ej
Nämen Jesse, är du med. Va mysigt . Det här blir bara bättre och bättreNo way back.....
Nu är frågan om jag ska hoppa på det här jippot eller ej
självklart skall du medNu är frågan om jag ska hoppa på det här jippot eller ej
Helt rätt! Att driva sin fru till vansinne är var mans uppgift här i livetSambon lär bli vansinnig, hennes ”hatklocka” tillsammans med ett skrikigt orange band Men om det är OWG march så är det! Ska nog göra en beställning, får nog bpde bli blått och orange, har jag lite variation!
Kanske kan fungeraÄr det någon här som har något snyggt gummi som kan passa till min Ploprof? Börjar bli lite orolig över hur jag ska klara en hel månad på bara mesh 24mm och helst något i stil med ett sådant som Ploprofen till vänster på bilden har, alla färger av intresse!
Uppgift? Hur fan undviker man vansinnes-drivningen är frågan alternativt att man är jäkligt duktigt på detHelt rätt! Att driva sin fru till vansinne är var mans uppgift här i livet
Haha, visste inte att det räckte att bli omnämnd i tråden för att man ska vara med Kan inte backa nu så det är väl bara att köra Får bli WT36 som inte använts på ett bra tag. Förhoppningsvis infinner sig kärleken på nyttVi bör kunna hälsa @rambo_amadeus välkommen in i värmen och gemenskapen
Det är knappt så man behöver bli omnänd för att bli välkomnad. Ibland räcker det med att @Staafen och @Berns tänker på en så är man med i matchenHaha, visste inte att det räckte att bli omnämnd i tråden för att man ska vara med Kan inte backa nu så det är väl bara att köra Får bli WT36 som inte använts på ett bra tag. Förhoppningsvis infinner sig kärleken på nytt
Bra tips! Kollade på dessa, men problemet är att de är för små, behöver 24mm Blev en beställning från Borealis iställetKanske kan fungera
DYKARMBAND - VINTAGE 60 SWISS STYLE - BLUE / ORANGE
Here is our new water-proof 1960's Swiss-style silicon divers watch strap sports collection. Made from soft, flexible silicon rubber, this watch strap is ideal for diving watches...www.royalstraps.se
Tanken var att göra nästa avstämning på söndag men jag kommer skicka iväg en lista redan idag och sedan nästa på söndag. Så de som anmält sig till dagens datum får en under dagen/kvällen.Får man en sådan där fräck banner nu?
132 anmälda är ju fantastiskt. Jag vill fortfarande tro att vi kan nå 200. Vi får hjälpas åt att tipsa folk om den här fantastiska möjlighetenSomnade med sonen igår kväll men nu är listan uppdaterad!
Mest sugen på att se hur bannern kommer se ut för de som misslyckas. Hoppas den är såpass förödmjukande att det fungerar som en piska att hålla utTanken var att göra nästa avstämning på söndag men jag kommer skicka iväg en lista redan idag och sedan nästa på söndag. Så de som anmält sig till dagens datum får en under dagen/kvällen.