• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hallå! Detta gör ju resten av månaden enklare.
0D6E27D2-EC5D-4631-BE5E-3A5CF8AA6127.jpeg

Gratulerar! Fick en PS5a av frugan för några månader sedan och nu klagar hon på att jag spelar för mycket...

tenor.gif

Spöklumen. Viktigt att Lill-Skrotans nattlampa ska vara tänd tills hon somnar. Sen ska den släckas. Annars kan hon bli rädd när hon vaknar säger hon.
Dåligt med lavetter idag. Sluta ljug allihopa och träd fram i ljuset. Annars kommer spökplumpen och hemsöker er
11A483B6-33DE-4FD7-A3BD-5233595D55DD.jpeg

Idag har ja mest flamsat runt å jävlats med folk, så här kommer ett lite seriösare inlägg. OWG March ska ju kanske vara ett sätt att testa att vara en owg. Då jag har valt en total katastrof till klocka så är de ju inte riktigt så för mig. Utan för mig har de blivit lite tvärtom. Är väldigt ny till de här intresset och den här utmaningen och den här tråden har ökat mitt intresse och sug efter klockor. Har köpt två nya klockor nu under mars och de ska bli otroligt kul att använda skiten av dem i april.

Vill också såklart säga stort tack till @Berns och @Staafen för allt fantastiskt jobb ni har lagt ner på de här. Ruggigt bra ihopstyrt och utfört!
Och även tack till alla er andra deltagare som gör den här tråden till den roligaste och trevligaste på forumet. Hade nog gett upp för länge sen annars :)
Kämpa på nu alla, inte så länge kvar nu 😍😍

20210316_190255.jpg

Exakt!! Jävla skittråd!! Lika riggad och full av besvikelser som det där OWG-lotteriet. Men i ärlighetens namn kan vi inte beskylla @Staafen för att var och varannan deltagare far med osanning!! Tror mörkertalet med fuskare är skrämmande stort här...
Ja! Jag är helt övertygad om det. Dr @Denke har ju tex inte haft klockan på armen sedan i februari

Ja! Jag är helt övertygad om det. Dr @Denke har ju tex inte haft klockan på armen sedan i februari

Nääääää?? Vet inte riktigt hur det går till på inspelningen av urbildningsradion heller. Men det lät inte så värst övertygande sist att det endast är fickuret som används heller. Stackars Henrik/Nordberg lät ganska krystad gällande det där. Frågan är hur det där egentligen gick till och vad som satt stundtals på armen och inte...

Idag har ja mest flamsat runt å jävlats med folk, så här kommer ett lite seriösare inlägg. OWG March ska ju kanske vara ett sätt att testa att vara en owg. Då jag har valt en total katastrof till klocka så är de ju inte riktigt så för mig. Utan för mig har de blivit lite tvärtom. Är väldigt ny till de här intresset och den här utmaningen och den här tråden har ökat mitt intresse och sug efter klockor. Har köpt två nya klockor nu under mars och de ska bli otroligt kul att använda skiten av dem i april.

Vill också såklart säga stort tack till @Berns och @Staafen för allt fantastiskt jobb ni har lagt ner på de här. Ruggigt bra ihopstyrt och utfört!
Och även tack till alla er andra deltagare som gör den här tråden till den roligaste och trevligaste på forumet. Hade nog gett upp för länge sen annars :)

20210316_190255.jpg
Håller med om allt utom de sista fem orden..... I övrigt väldigt bra skrivet :)

Edit. Grymt imponerad av du fixar en månad med den gröna!

20210316_190255.jpg
Som din inofficiella OWGMARCH leverantör så kan jag medela att din nästa års klocka är införskaffad.
Återkommer med wristshot (nä, nä.... det blir grabbens handled) när den är upphämtad 😂

51A8A5AA-E094-4A00-9603-0618C2ECA58D.jpeg

Ser ut att vara fullset.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp