Jag är redo...@Denke det kanske är dags att du samlar ihop ditt podd-gäng och möter mitt tråd-posse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är redo...@Denke det kanske är dags att du samlar ihop ditt podd-gäng och möter mitt tråd-posse.
FICKUR, @Margarinkungen , FICK-UR
Exakt!! Klockan ska väl ändå vara på armen om det ska räknas?!
Fickur Är det på isländska?
Spännande händelseutveckling, bilden är borttagen sedan ett tag och istället en text inlagd, bådar gott för batman @StaafenHur ligger vi till här då @Compiss??
Något ett erkänna?? Antingen har du skitit i det blå skåpet, eller så postar du gamla bilder. Jag hoppas givetvis på det förstnämnda.
Seså, erkänn bara nu och spara oss massa onödigt jobb
Aldrig! Jag kommer kämpa, blod svett å tårar!
Spännande händelseutveckling, bilden är borttagen sedan ett tag och istället en text inlagd, bådar gott för batman @Staafen
Hahah! Just nu känner jag att nästa år blir det en svart low-key tråkdykare. Men fråga mig i februari nästa år så kan svaret vara helt annorlunda. Jag har bra minne, men kortSom din inofficiella OWGMARCH leverantör så kan jag medela att din nästa års klocka är införskaffad.
Återkommer med wristshot (nä, nä.... det blir grabbens handled) när den är upphämtad
Ser ut att vara fullset.
Mätte nu och fick det till 34 mm (bra öga, @Staafen !) samt 39 mm lug to lug.Riktigt fin! 34mm?
Haha, Batman fick faktiskt aldrig upp min OWG-banner! Men jag är i allra högsta grad still in the game. Har motstått Lemania-frestelsen i hela 8 timmar nu. Bara 15 dagar kvar. What could go wrong?Kanske är old news men har Batman plockat ner din #OWGMARCH-banner?
Jag kämpar något så fruktansvärt för att motstå frestelsen. Men det kan/ska/bör gå, Kanske...Lemania är ju kända för att knäcka OWGMARCH-deltagare, så passa dig
Jag uppskattar självklart omtanken och tackar ödmjukast. Lovar att höra av mig om bördan blir för stor att bära!Jag kan ställa upp och ta hand om den tillsvidare. Vad gör man inte för en fellow KS'are
Spännande händelseutveckling, bilden är borttagen sedan ett tag och istället en text inlagd, bådar gott för batman @Staafen
Blod, svett och tårar lät jobbigt... Ge upp är lättareAldrig! Jag kommer kämpa, blod svett å tårar!
Men du kan ju bjuda på ett wristahot!Stämmer bra det, den ligger visserligen ute på köp&sälj just nu men tänkte mest på att jag inte får ha den nu under mars
Blod, svett och tårar lät jobbigt... Ge upp är lättare
Inte screwback?Jaja... Så bidde den..
Ja... Det tog ju inte många minuter innan det gick åt skogen. Batman, kom och ta mig. Jag har syndat...Två veckor idag. Än så länge inga problem annat än att jag av ren trots är sugen på att använda nån annan klocka en stund. Frun är förkyld, så det blir att ha familjen i karantän tills provsvar kommer.
Imorgon eller på tisdag (troligtvis tisdag) trillar det in en ny klocka. Hur det går med OWG efter det vetitusan... Men det är väl kul med en utmaning antar jag. Jag kan ju putsa på den och pilla med den så mycket jag vill. Så länge jag inte provar den.
Och herregud vad jag ogillar Nickelodeon just nu...
@Staafen
Fin klocka! Men!
Nope. GluebackInte screwback?
Vill din klocka också dö (DIE) nu? Jobbigt med OWG även för dinkan alltsåEfter halva tiden måste man göra något kul, som att tappa upp 25 litet eget vin (Zinfandel)!
Vilken skön patinaJaja... Så bidde den..