• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@Denke det kanske är dags att du samlar ihop ditt podd-gäng och möter mitt tråd-posse. 🤜🤛
Jag är redo...
tenor.gif

Exakt!! Klockan ska väl ändå vara på armen om det ska räknas?! 🥸
Fickur Är det 🖕 på isländska?

Får man göra jämförelser så kan man undra om det är med fickur och armbandsur som det är med pingis och fickpingis, det en har inte jättemycket gemensamt med det andra... Och nej jag lägger inte in några bilder för OT!

Hur ligger vi till här då @Compiss??
Något ett erkänna?? Antingen har du skitit i det blå skåpet, eller så postar du gamla bilder. Jag hoppas givetvis på det förstnämnda.
Seså, erkänn bara nu och spara oss massa onödigt jobb
E9A33DFC-D2A1-4203-B073-79C767ED197E.png
Spännande händelseutveckling, bilden är borttagen sedan ett tag och istället en text inlagd, bådar gott för batman @Staafen ;)

Som din inofficiella OWGMARCH leverantör så kan jag medela att din nästa års klocka är införskaffad.
Återkommer med wristshot (nä, nä.... det blir grabbens handled) när den är upphämtad 😂

51A8A5AA-E094-4A00-9603-0618C2ECA58D.jpeg

Ser ut att vara fullset.
Hahah! Just nu känner jag att nästa år blir det en svart low-key tråkdykare. 🤣 Men fråga mig i februari nästa år så kan svaret vara helt annorlunda. Jag har bra minne, men kort 😅

Två veckor idag. Än så länge inga problem annat än att jag av ren trots är sugen på att använda nån annan klocka en stund. Frun är förkyld, så det blir att ha familjen i karantän tills provsvar kommer.

Imorgon eller på tisdag (troligtvis tisdag) trillar det in en ny klocka. Hur det går med OWG efter det vetitusan... Men det är väl kul med en utmaning antar jag. Jag kan ju putsa på den och pilla med den så mycket jag vill. Så länge jag inte provar den.

IMG_20210314_115720.jpg

Och herregud vad jag ogillar Nickelodeon just nu...
Ja... Det tog ju inte många minuter innan det gick åt skogen. Batman, kom och ta mig. Jag har syndat...

Men titta på den. Jag ångrar INGENTING! :) IMG_20210316_203242.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp