• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
GAARA färdiga Gå! Bullen supportrar mig...

86D5503A-65BE-4D7E-A975-5795075DFD1D.jpeg
BBBE77A4-47B7-45CF-8330-6125C1EEDA7E.jpeg
C3EF479A-310F-41F4-AAD4-F5ACFB4E2C71.gif

Hehe...ja kanske det, hade lätt kunnat varit OWG med denna iaf!

Får bli nästa år! Kommer att bli en utmaning att köra någon av uran man redan har i sin ägo! Blir att göra som vissa har gjort och införskaffa sig något nytt strax innan OWG månaden drar igång!
Får citera Mike Tyson här: Everybody's got a plan, until they get punched in the face. 😉

Det har ju börjat gå en hel del rykten om att @Berns skulle ha brutit utmaningen och provat en annan klocka än sin OWG-klocka. Detta alltså så sent som i förra veckan. Jag vet exempelvis att den här bilden har cirkulerat på social media:

699C2219-4FFE-479C-B431-AB89E23C4403.jpeg

Det vi ser på bilden är alltså hur @Berns unboxar en hemlig klocka som han precis lagt rabarber på. Självklart utan att prova den. För det skulle @Berns ju ALDRIG göra.

Jag vill alltså, i kraft av mitt ämbete, understryka att @Berns definitivt INTE provade klockan han håller på att packa upp på bilden. Ryktet om att @Berns provade klockan stämmer inte! Han har ABSOLUT INTE provat klockan. Han packade alltså INTE upp nytillskottet och provade klockan. Verkligen inte! @Berns skulle ALDRIG göra något sådant.

Så, om ni har hört ryktet om att @Berns skulle ha provat klockan så ska ni bortse från uppgifterna, vilka bilder ni än tror er att ha sett. @Berns har INTE provat sitt senaste tillskott. Han har bara packat upp den...såklart.

EDIT: syftet med mitt inlägg är såklart inte att smutskasta eller misstänkliggöra någon, jag tycker bara att det är viktigt att sanningen kommer fram och att vi får stopp på den här tråkiga ryktesspridningen om att @Berns skulle ha provat sin nya klocka.

Det har ju börjat gå en hel del rykten om att @Berns skulle ha brutit utmaningen och provat en annan klocka än sin OWG-klocka. Detta alltså så sent som i förra veckan. Jag vet exempelvis att den här bilden har cirkulerat på social media:

Det vi ser på bilden är alltså hur @Berns unboxar en hemlig klocka som han precis lagt rabarber på. Självklart utan att prova den. För det skulle @Berns ju ALDRIG göra.

Jag vill alltså, i kraft av mitt ämbete, understryka att @Berns definitivt INTE provade klockan han håller på att packa upp på bilden. Ryktet om att @Berns provade klockan stämmer inte! Han har ABSOLUT INTE provat klockan. Han packade alltså INTE upp nytillskottet och provade klockan. Verkligen inte! @Berns skulle ALDRIG göra något sådant.

Så, om ni har hört ryktet om att @Berns skulle ha provat klockan så ska ni bortse från uppgifterna, vilka bilder ni än tror er att ha sett. @Berns har INTE provat sitt senaste tillskott. Han har bara packat upp den...såklart.
Hurru fickursmänniska, väldigt mycket i den där bilden är inte alls montage. ALLS

Asså Dr @Denke han har ju till skillnad från er uret på armen, för visst var det en stor del av själva utmaningen?
- rätta mig gärna om jag har missuppfattat tävlingen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp