Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skulle varit med Affe, du hade passat bra i den här härliga trådenGAARA färdiga Gå! Bullen supportrar mig...
Du skulle varit med Affe, du hade passat bra i den här härliga tråden
Ser ut som du är på väg till Lucys Burger, eller med en högersväng kanske till River cafe'Vart e vi på väg?
Det förstår jag - jag känner likadant Har jag tur dyker den upp i veckan, förhoppningsvis kommer den inte längre upp på armen än handflatanDet ska bli roligt att se den på. När får du den?
Briljant!Försökte idag på morgonen...
Får citera Mike Tyson här: Everybody's got a plan, until they get punched in the face.Hehe...ja kanske det, hade lätt kunnat varit OWG med denna iaf!
Får bli nästa år! Kommer att bli en utmaning att köra någon av uran man redan har i sin ägo! Blir att göra som vissa har gjort och införskaffa sig något nytt strax innan OWG månaden drar igång!
Inte riktigt så långt, vi håller oss innanför ÄlvsborgsbronTror jag sitter i dressinen, Vinga Fyr!
Dom har vi passerat, som sagt på väg västerutSer ut som du är på väg till Lucys Burger, eller med en högersväng kanske till River cafe'
Nu är vi nog nog nere på två-poängaren men Klippan och strosa runt lite i majjera kanske?Inte riktigt så långt, vi håller oss innanför Älvsborgsbron
@Berns och @Staafen, hörde ni det, @Affe är anmäld till 2022Hehe...ja kanske det, hade lätt kunnat varit OWG med denna iaf!
Får bli nästa år! Kommer att bli en utmaning att köra någon av uran man redan har i sin ägo! Blir att göra som vissa har gjort och införskaffa sig något nytt strax innan OWG månaden drar igång!
Undra vad regelverket säger om att sätta på en sådanHmmm. Jag vet, jag bygger en klocka i papp.. Det måste ju vara kul????
Frugis får agera klockmanekäng senUndra vad regelverket säger om att sätta på en sådan
Hurru fickursmänniska, väldigt mycket i den där bilden är inte alls montage. ALLSDet har ju börjat gå en hel del rykten om att @Berns skulle ha brutit utmaningen och provat en annan klocka än sin OWG-klocka. Detta alltså så sent som i förra veckan. Jag vet exempelvis att den här bilden har cirkulerat på social media:
Det vi ser på bilden är alltså hur @Berns unboxar en hemlig klocka som han precis lagt rabarber på. Självklart utan att prova den. För det skulle @Berns ju ALDRIG göra.
Jag vill alltså, i kraft av mitt ämbete, understryka att @Berns definitivt INTE provade klockan han håller på att packa upp på bilden. Ryktet om att @Berns provade klockan stämmer inte! Han har ABSOLUT INTE provat klockan. Han packade alltså INTE upp nytillskottet och provade klockan. Verkligen inte! @Berns skulle ALDRIG göra något sådant.
Så, om ni har hört ryktet om att @Berns skulle ha provat klockan så ska ni bortse från uppgifterna, vilka bilder ni än tror er att ha sett. @Berns har INTE provat sitt senaste tillskott. Han har bara packat upp den...såklart.
Asså Dr @Denke han har ju till skillnad från er uret på armen, för visst var det en stor del av själva utmaningen?Det har ju börjat gå en hel del rykten om att @Berns skulle ha brutit utmaningen och provat en annan klocka än sin OWG-klocka. Detta alltså så sent som i förra veckan. Jag vet exempelvis att den här bilden har cirkulerat på social media:
Det vi ser på bilden är alltså hur @Berns unboxar en hemlig klocka som han precis lagt rabarber på. Självklart utan att prova den. För det skulle @Berns ju ALDRIG göra.
Jag vill alltså, i kraft av mitt ämbete, understryka att @Berns definitivt INTE provade klockan han håller på att packa upp på bilden. Ryktet om att @Berns provade klockan stämmer inte! Han har ABSOLUT INTE provat klockan. Han packade alltså INTE upp nytillskottet och provade klockan. Verkligen inte! @Berns skulle ALDRIG göra något sådant.
Så, om ni har hört ryktet om att @Berns skulle ha provat klockan så ska ni bortse från uppgifterna, vilka bilder ni än tror er att ha sett. @Berns har INTE provat sitt senaste tillskott. Han har bara packat upp den...såklart.
Dag 16, still going strong. Lite omväxling skulle onekligen sitta fint, men ganska lätt kan jag stå ut med denna på armen drygt två veckor till. Tycker dock synd om er som valt diverse musseklockor, x-ray klockor och annat galet till denna utmaning!
Förresten, var det någon som kommenterade Rolex AR igår...
...jag förstår inte vad ni pratar om
Å vi har en vinnare. På två poäng vinner man en svängom med en röketant från restaurang Silverkällan!Nu är vi nog nog nere på två-poängaren men Klippan och strosa runt lite i majjera kanske?
Håkan igen för topic