• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
I min värld räcker det här gott och väl för en lavett. Att han inte bemött anklagelserna talar sitt tydliga språk! Kom igen nu @Staafen ge på den jäveln! Det värsta som kan hända är att det visar sig att compiss var oskyldig och då är det bara pudla och be om ursäkt. Men det här kan inte hjälpas, pöbeln vill se blod!!!
Det här gick vi ju igenom igår och @Back slog fast trådpolicyn:
Guilty until proven innocent!
9114A6D8-CA23-4B81-B6FE-DA80B0EC2EA2.gif

Saknar verkligen min turtle framförallt just nu. Det trodde jag inte riktigt att jag skulle göra, men så är det.

Man kanske skulle testa bara en liten stund... Om ett träd faller i skogen men ingen hör det, gör det då något ljud?
5556f17102852df53e2bad2b61e05f3b.gif
Svaret är nej. Om ett träd faller i skogen och ingen hör det, då låter det heller inte.

Det här var ju kul. Kollade årets klocklöften
En sak jag kan lova! Att INTE vara med i OWG 2021 ;) Haft tillräckligt med obehag 2020 ;)

Tror jag sagt det varje år men 2021 SKA jag skaffa en Explorer 1016!

Jag lovar också att INTE delta i OWG March 😬

Funderar på att testa på livet som OWG. :eek:
Ska bara ta mig i kragen och sälja av några klockor så jag kan börja spana efter en GADA.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp