Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för bezel? Och passar den en vanlig amphibia?Godermorgon! Dag 17Det går bra det här gott folk.
![]()
Detta har jag missat! Klocksamlande och mumintroll, ett ständigt återkommande tema. Nu vet jag åtminstone vilken kaffekopp jag ska köpa härnäst17. Två klockleveranser senare så känns det ändå ganska lugnt
![]()
Snygga!Har fyra. Alla är blå. Ingen funkar (ännu). Men en vacker dag!
![]()
Här har vi fortfarande inte fått någon bekräftelseHar jag missat någon lavett?![]()
Hur ligger vi till här då @Compiss??
Något ett erkänna?? Antingen har du skitit i det blå skåpet, eller så postar du gamla bilder. Jag hoppas givetvis på det förstnämnda.
Seså, erkänn bara nu och spara oss massa onödigt jobb![]()
Spännande händelseutveckling, bilden är borttagen sedan ett tag och istället en text inlagd, bådar gott för batman @Staafen![]()
Beror på, hur betraktar vi @Compiss upplägg av bild, följt av borttagning av bild och att inte förklara sigHar jag missat någon lavett?![]()
Finns en hel serie av dom där. så samla påDetta har jag missat! Klocksamlande och mumintroll, ett ständigt återkommande tema. Nu vet jag åtminstone vilken kaffekopp jag ska köpa härnäst![]()
Och svaret på frågan är: ”FEL KLOCKA!!!”Nytillskottet stirrar argt och undrar vad fan det är jag har på handleden.
![]()
![]()
![]()
Östersund??
Ja lossnar glaset blir jag ofrivilligt helikopterpilotHåll i dig, nu växlar 6R15 upp
![]()
Ny lavett?Hej!
Jag heter Ankaret och jag har syndat ...![]()
Jag är sjukt imponerad att du fortfarande är kvar.Ny länk. Original Certina ds gay freres, men för den lite äldre referensen.![]()
![]()
@CompissHär har vi fortfarande inte fått någon bekräftelse![]()
Den där vill jag ha!Nytillskottet stirrar argt och undrar vad fan det är jag har på handleden.
![]()
![]()
![]()