• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så less på det här nu

7AE43CBC-2C6C-43C8-96C9-FCB59A66AEC8.jpeg

Kanske vore smisk på sin plats helt enkelt. Vi får väl se.
Men jag kämpar väl på också dag 17. Bra jobbat alla som hänger kvar så här långt

Senast ändrad:
Dag 17.

Ännu en dag.
Det enda som håller mig kvar i denna galenskap är denna fantastiska tråd och att vi gemensamt kämpar mot samma mål.
Det kallar jag sammanhållning.
We shall overcomb!

Ha en fantastisk dag allihopa!

CEB1C0B8-6136-4116-9EBF-C70ABB63A1C3.jpeg

Oh, by the way
3CD6B1CE-A01A-454E-B214-5E0E24F96EF8.jpeg

”I think that I would be a great uniter. I think that I would have great diplomatic skills. I think that I would be able to get along with people very well. I've had a great success in my life. I think the world would unite if I were the leader of the United States.”

Det här var ju kul. Kollade årets klocklöften
Jag var rädd att nån skulle fiska fram det där inlägget 🙈

Man kan inte lyckas jämt. Men åtminstone har jag hållit det andra löftet, skaffat 1016. Du är ju till och med vittne till den fysiska affären 😁

#17 - Fyfan vad det här är trist just nu. Klockan är jätte fin på alla sätt och vis, men nu börjar jag vilja ha lite ombyte. Aja! Vi knatar på lite till :)
2E4358DF-7B0C-4EC7-AA50-D24D0E763F41.jpeg
Jag är hemma idag, kom förbi så får du låna några 19 mm band. Coronasäkert, utomhus, etc. :)

Dag 17 check in
20210317_075712.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp