Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förlåt, jag var helt slut igår och somnade med sonen. Nu ska det delas ut lavetter.
Jag är också less. Min livslust rinner sakta ur mig dag för dagSå less på det här nu
Kanske vore smisk på sin plats helt enkelt. Vi får väl se
Ingen slap än. Har upptäckt att det bästa sättet är att lämna in de andra klockorna för lite service/fix
Du vet att det är bara en temporär lösningIngen slap än. Har upptäckt att det bästa sättet är att lämna in de andra klockorna för lite service/fix
Helt klart! Lär nog endå ta 2 veckor för urmakaren, hoppas jag...Du vet att det är bara en temporär lösning
Det gör det säkerligen...eller så för en gångs skull så hade han inget att göra och det blev klart efter helgenHelt klart! Lär nog endå ta 2 veckor för urmakaren, hoppas jag...
Håll i dig, nu växlar 6R15 uppSåg att @Jordad fått väl mycket fart i sin klocka, och ser till min fasa att Seikon blir snabbare och snabbare
Jag var rädd att nån skulle fiska fram det där inläggetDet här var ju kul. Kollade årets klocklöften
Jag är hemma idag, kom förbi så får du låna några 19 mm band. Coronasäkert, utomhus, etc.#17 - Fyfan vad det här är trist just nu. Klockan är jätte fin på alla sätt och vis, men nu börjar jag vilja ha lite ombyte. Aja! Vi knatar på lite till